“Ekstra benplads og dygtige stewardesser”
Anmeldelse af Delta Air Lines

Anmeldt for 6. december 2017

Problemer med at få tildelt flysæder og at komme i gennem Atlanta lufthavn var et mareridt.
Selve flyvningen var en god oplevelse. Min mand er 2 m høj og kunne være i et standardsæde. Det var fantastisk. Stewardesserne som var et team af modne kvinder, var smilende, serviceminded og de mest professionelle jeg har oplevet.
Rejser gerne med Delta airlines hvis vi ikke skal via USA.

Tak, pivi2906

Anmeldt for 27. november 2017

Fremragende service, fremragende forplejning, engageret personale, rigeligt plads, rent og pænt - der var i almindelighed rigtig rart.

Tak, SchwartzCPH
Anmeldt for 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Alt i alt en god oplevelse! God betjening undervejs og et fly der er pænt og velholdt i interiør. Flot skærm ved hver sæde og stort udvalg af film.

Tak, Roj1000
Anmeldt for 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Natflyvning fra Minneapolis til Amsterdam. Indcheckning gik fint og med møje og besvær lykkedes det at få en udholdelig temperatur i flyet, adskillige passagerer frøs inden det lykkedes stewarden at få gjort noget.
Aftensmaden var jævnt kedelig og står ikke mål med de konkurrerende flyselskaber. Utrolig tør bolle til maden og for at det ikke skulle være løgn blev tilsvarende bolle serveret til morgenmad. Kaffen var ok og det var rødvinen skænket fra stor flaske også

Tak, Hans K
Anmeldt for 13. september 2017

Vi har været mange gange i USA, aldrig har vi fået så meget mad og drikke, vi sidder jo stille hele tiden. Fin service,.

Tak, toepholm