“Fint fly og fin service!”
Anmeldelse af Delta Air Lines

Anmeldt for 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Alt i alt en god oplevelse! God betjening undervejs og et fly der er pænt og velholdt i interiør. Flot skærm ved hver sæde og stort udvalg af film.

Tak, Roj1000

Anmeldt for 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Natflyvning fra Minneapolis til Amsterdam. Indcheckning gik fint og med møje og besvær lykkedes det at få en udholdelig temperatur i flyet, adskillige passagerer frøs inden det lykkedes stewarden at få gjort noget.
Aftensmaden var jævnt kedelig og står ikke mål med de konkurrerende flyselskaber. Utrolig tør bolle til maden og for at det ikke skulle være løgn blev tilsvarende bolle serveret til morgenmad. Kaffen var ok og det var rødvinen skænket fra stor flaske også

Tak, Hans K
Anmeldt for 13. september 2017

Vi har været mange gange i USA, aldrig har vi fået så meget mad og drikke, vi sidder jo stille hele tiden. Fin service,.

Tak, toepholm
Anmeldt for 1. september 2017

Nem at bestille, god service, og præcise fly. Ikke de store dikkedare, men en udemærket flyvning. Vil gerne vælge dem næste gang.

Tak, DadToThree
Anmeldt for 31. august 2017

Første gang jeg fløj med Delta Airlines, og må sige, at jeg blev positiv overrasket, helt sikkert ikke sidste gang jeg vil bruge den, super service i lufthavnene og ombord

Tak, Morten F