“Hjælp til at komme ombord på flyet”
Anmeldelse af Delta Air Lines

Anmeldt 4 uger siden

Vi har været mange gange i USA, aldrig har vi fået så meget mad og drikke, vi sidder jo stille hele tiden. Fin service,.

Tak, toepholm
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. september 2017

Nem at bestille, god service, og præcise fly. Ikke de store dikkedare, men en udemærket flyvning. Vil gerne vælge dem næste gang.

Tak, DadToThree
Anmeldt 31. august 2017

Første gang jeg fløj med Delta Airlines, og må sige, at jeg blev positiv overrasket, helt sikkert ikke sidste gang jeg vil bruge den, super service i lufthavnene og ombord

Tak, Morten F
Anmeldt 30. august 2017

Vi havde bestilt rejsen for Ca 6 mdr siden, men da vi skulle fra Charleston til NYC kom vi ikke med. Der var forskellige forklaringer på, at vores fly var aflyst. Vi kunne ikke komme med de næste, da der var overbookinger. Vi skulle med kl. 18 og var på standby til de næste 2 fly. Til sidst blev vi sendt til Atlanta. Vi landede kl 20 og skulle videre 06 til NYC. Vi blevikke tilbudt overnatning, og tilbragrenatten i en tom, kold, lukket lufthavn. Det var en temmelig kedelig oplevelse. Da vi skulle hjem fra USA var flyet forsinket i 1 time, hvilket kan ske, men vi er ikke fans af Delta og vil ikke vælge det selskab igen, hvis det kan undgås

Tak, JoaneB-Borup
Anmeldt 4. august 2017

Vi fløj med Delta hjem fra vores 4 ugers ferie på Cuba og i Florida, og det var en super fin oplevelse. Da vi skulle tjekke ind opdagede vi, at vi var blevet placeret to forskellige steder i flyet med 7 sæderækker imellem. Vi havde på forhånd forudbestilt og betalt for vores sæder, så var en smule forundret. Vi ringede til Delta og fin den bedste service overhovedet. Vi blev overflyttet til et fly, der fløj to timer før mod Amsterdam samt blev opgraderet til sæder, hvor der var mere benplads. Selv flyveturen var også en super fin oplevelse. Venligt og hjælpsom personale, god service hele vejen samt tæpper og pude, hvis man havde brug for det.

Tak, Laurasif