“En sjov oplevelse”
Anmeldelse af Cathay Pacific

Anmeldt for 9. december 2017

Det var lidt af en sjov tur, jeg havde ikke forstillet mig, at folk selv to mad med til en flyvetur på Business class, men det var hvad vi oplevet på vej hjem fra Hongkong. Det var som om at de ikke viste at der var dejlig mad, og ja skriver dejlig mad på turen, for det var der, og så var der nok til os, men måske er det noget som Kineser bare gør, jeg ved det ikke, men super service, og dejlige fly.

Tak, Carsten I

Anmeldt for 12. september 2017

Har fløjet med Cathay Pacific mange gange,har altid fået fin behandling,maden er også rimelig ombord,og beder man om extra snack og drinks,får man det uden problemer,hjælpsomt og venligt personale

Tak, Bjarne E
Anmeldt for 9. juni 2017

Kabine personel giver altid en fin og venlig smilende service,altid klar til at hjælpe med drinks og snack eller andre forespørgsler om assistance

Tak, Bjarne E
Anmeldt for 27. april 2017

det var vores anden rejse til Australien. Forrige gang har vi fløjet med Singapore Airlines og var meget tilfredse med rejsen. Denne gang var vi interesseret i rejsen fra Jylland , og har derfor valgt rejsen fra Billund via London. Da vi læste mange gode anmeldelse om Cathay Pacific , har vi valgt dette selskab. Desværre var rejsekomforten helt anden end med Singapore .
Man kan ikke vælge pladser , når man booker rejsen. Det kan først gøres ved check in, hvor valgmulighederne er meget begrænsede.
Booking med stop over var meget dyrere end uden.
Sæderne er korte med meget lille benplads. Der var mere benplads i flyveren fra Billund til London (British Airways ) end der var på turen til Sydney.
Ingen fodstøtte i monkey class.
Der serveres vand på glas frem for flasker.
Maden er næsten uspiselig for en europæer, så vi kom meget sultne til Sydney.
Personalet er meget optaget af de andre klasser, så økonomi klasse får næsten ingen opmærksomhed.
Vi vil aldrig mere vælge Cathay Pacific.

1  Tak, lalunia2017
Anmeldt for 28. september 2016

Skulle fra Kastrup til Osaka, Japan.
Fra Düsseldorf fløj vi med Cathay Pacific, hvilket jeg på intet tidspunkt har fortrudt.
Der er fint med plads (er 190+, så benplads er ofte et problem) og rigeligt med underholdning ombord på flyet.
Maden var rigtig god, og smagte faktisk af noget.

Tak, Mike D