“Vær beredt på forsinkelser eller direkte aflysninger”
Anmeldelse af British Airways

Anmeldt 15. april 2022

Vi skulle fra København til Bangalore. Flyet fra København fik vi beked om var aflyst og det betød at vi missede flyet fra Heathrow til bangalore. Der var ærligtalt ikke den store hjælp at hente for at finde alternative løsninger andet end at vente 2 dage på næste afgang. Det betød at vi endte op med at finde andet selskab og nøjes med at blive 1 dag forsinket - ikke optiamlt når det handler om en forretningsrejse. Turen hjemover blev 3 timer forsinket og betød at flyet fra Heathrow til København røg sig en tur. Dog fik vi en senere afgang, hvilket trods alt var bedre end at stande. Man kan håbe at det bare er lige nu at det er så ustabilt.

Rejsedato: april 2022
1  Tak, Gitte Schrøder G

Anmeldt 10. marts 2020

Efter at have tilbragt ca. et døgn med et tysk luftfartsselskab og ca. et døgn med British Airways inden for den seneste måned, må man sende en varm tanke til Churchill: British Class er gæstfrihed og generøsitet, tysk er trist og trøsteløst.

Rejsedato: marts 2020
1  Tak, Jens N
Anmeldt 4. marts 2020

British Airways formår - som et af de få blandt store selskaber - at levere en rigtig god oplevelse på economy class.
BA kabinepersonale var - som altid - meget kompetente og venlige og gav os en rigtig god oplevelse.
Maden var naturligvis ikke på gourmet niveau, men absolut glimrende og drikkevarer, både vin og spiritus, var af høj kvalitet.
Fine underholdningstilbud med film i mange genrer.
Og så en absolut perle! Security announcement var helt fremragende! Det er mange, mange år siden jeg har fulgt rigtig med i disse, ofte lidt søvndyssende videoer. Her fik vi en illustrativ, godt dækkende og meget morsom gennemgang af alle de vigtige detaljer. Engelsk humor når det er bedst.

Rejsedato: januar 2020
2  Tak, Per H
Anmeldt 17. februar 2020

Turen fra New York til Heathrow foregik i en Boeing 747 - dejlige sæder, god in-flight entertainment, og udmærket mad. Og så gik det hurtigt (5:50).

Rejsedato: februar 2020
Tak, Ulrikbuchert
Anmeldt 17. februar 2020

Flyet fra København blev meget forsinket pga tåge i Heathrow, så vi missede vores forbindelse videre til New York. Selskabet havde så automatisk booket os på et fly 5 timer senere, men heldigvis kunne en meget venlig ansat i Heathrow ombooke os til et fly der afgik en time senere. Det var meget god service. Til gengæld var flyet (Boeing 777) et fly af ældre dato, men dårlige 'underholdningsskærme' og utroligt dårlige sæder (bl.a. meget lidt benplads). Maden var heller ikke voldsomt spændende

Rejsedato: februar 2020
Tak, Ulrikbuchert