Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dårlig ledelse og manglede kommunikation”
Anmeldelse af British Airways


Anmeldt 12. december 2017

Aflyste fly en time før afgang, selv om de viste de mere end ti timer før. Vi kørte til Heathrow, da British Airways skriver at man skal møde op. Ankommer til en overfyldt lufthavn, men får at vide at man kun kommer ind hvis ens fly ikke er aflyst. Passer ikke. Alt var dårligt organiseret og personalet var arrogante og uden ledelse. Fik ingen hjælp og vi fik først et fly fra Norwegian hjem to dage senere - uden hjælp fra British Airways.

Tak, ThomasN1658
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (35.481)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

30-34 af 35.481 anmeldelser

Anmeldt 6. december 2017

Alt var bare til UG virkelig god service og venligt personale, masser af muligheder om bord og god forklaring i lufthavn ved flyskift osv.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Renè d
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 6. december 2017

Vi fløj med Sun-Air of Scandinavia. Flyveturen var bare perfekt og betjeningen venlig og imødekommende. Der blev serveret et morgenmåltid, som var over al forventning. Super.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, werner42
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 6. december 2017

Meget behagelig flyvetur med Dreamliner 787. God forplejning og maden smagte godt og var varm ved serveringen. Venligt personale. Service OK.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, werner42
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 6. december 2017

Desværre forsinket 45 min ved afgang fra Düsseldorf grundet problemer i Heathrow. Det blev sagt, at der var tåget, hvilket intet tydede på ved ankomsten.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, werner42
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.