“Fly til Arizona”
Anmeldelse af British Airways

Anmeldt 6. december 2017

Dejlig tur, men mange timer i luften ( 1,5 plus 9 ) samt en del ventetid i lufthavnen London. Vi havde bestilt 'personal assistance' og det gjorde det lettere at komme igennem tjek o.a.

Rejsedato: oktober 2017
    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Hanne Hilslev R

Anmeldt 5. december 2017 fra mobile enheder

Alt fungerede hos British Airways. Check in, afgang til tiden, super. Booket pakkerejse gennem Spies for at være sikret mod overbooking.

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Henriette D
Anmeldt 3. december 2017

Der er ikke så meget at sige om turen, og flyskift i London.
BA er bare dejlige at flyve med, de præcise og deres service er ok

Tak, 424finnt
Anmeldt 1. december 2017

Fly til tiden. Lidt kompliceret køb af billetter på nettet. God betjening hele vejen fra indtjekning til udtjekning. Rene fly. BA er dog stadig for large over for passagerer, som slæber al for megen og stor håndbagage med, hvilket sinker ombordstigning og optager al plads, så de, der kun har en smule med, har svært ved at få placeret denne. Vi benyttede bonuspoint (Avios) fra tidligere rejse. Ellers var billetprisen lidt for høj.

Tak, BOSSER2013
Anmeldt 26. oktober 2017

Vi har fjølet med British Airway før, men denne gang blev vi overrasket over de har fjeneret gratis drikkevare samt mad ombord hvor det nu koster dyre priser, det var en stor overraske for os og en skuffelse for det var klart en af de tign der gjore vi valgte British Airway, derfor kun 4 ud af 5, hvis de ændre services nivue tilbage så læg da gerne 100kr mere i billeten, bare servicens kommer tilbage som før.

Rejsedato: oktober 2017
Tak, ParisNakitaKejser