“Fin oplevelse i en A320”
Anmeldelse af British Airways

Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Afgang og ankomst ca 20 minutter forsinket, gode forbindelser til London Limehouse. Gode forhold i kabinen, rent og velholdt ved vores siddepladser hvor vi er skilt fra hinanden af midtergangen i flyet. Venligt personale og alt i alt, en fin oplevelse i en ældre Airbus typen A320. Ikke noget at bemærke, opgaven løst.

Tak, Rolexius

Anmeldt 10. oktober 2017

Flyet var forsinket pga. personale mangler. God service, desværre var morgenmad udgået pga. ... personale mangler. Vil gerne anbefale BA ... hvis personale er i orden

Tak, Lykke F
Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg valgte BA over Ryanair, da jeg tænkte at BA måtte være godt til den ekstra pris.
(Er ellers yderst tilfreds med RyanAir)
Men hvorfor betale ekstra når man ingenting får serveret ombord, flyafgangen forsinket næsten 2 timer og man selv skal tjekke sin bagage ind? Altså det er jo ikke fordi jeg ikke selv vil gøre det, men tænker den store prisforskel måtte jo gøre et eller andet. Men kunne da ligeså godt have bestilt ved Ryanair eller norwegian.
Og så irriterer det mig at BA accepterer al den håndbagage. Vi blev lukket ombord en halv time før afgang og ender alligevel med at bruge den halve time+ på at vente på håndbagagen kommer på plads og vi måtte fjerne vores ting så folk kunne få plads til deres 2-3 kufferter. Det er simpelthen under al kritik.

Tak, Tina M
Anmeldt 2. oktober 2017

Vore fly fra Heathrow til Købengavn fra Los Angeles blev aflyst samme morgen vi skulle flyve hjem. Hvor sidder man lige i USA og betaler 1 times ventetid i telefonen til 12 kr per minut og prøver at ændre fly: Mine børn på 14 år blev sendt med et fly og jeg som moder med et andet 6 timer senere. Vores børn kom så alene til Danmark hvor der ikke var nogen til at tage imod dem. Jeg sad i London og min mand i USA.
Taxi udgift da børnene kom hjem blev ikke refunderet og deres vand fik de selv lov at betale. Jeg fik ingen flykonpensation og min mands bonuspoing gad de ikke kreditere
1 mand skulle ombooke alle og han var fuldstændig ligeglad

Tak, Hjaeltilandre
Anmeldt 20. september 2017

British Airways levede helt og fuldt op til forventningerne. Vi fik en meget fin betjening ombord. Flyet afgik og ankom til tiden.Dejlig middag og morgenmad ombord.

Tak, Lone R