Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Skuffende”
Anmeldelse af British Airways


Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg valgte BA over Ryanair, da jeg tænkte at BA måtte være godt til den ekstra pris.
(Er ellers yderst tilfreds med RyanAir)
Men hvorfor betale ekstra når man ingenting får serveret ombord, flyafgangen forsinket næsten 2 timer og man selv skal tjekke sin bagage ind? Altså det er jo ikke fordi jeg ikke selv vil gøre det, men tænker den store prisforskel måtte jo gøre et eller andet. Men kunne da ligeså godt have bestilt ved Ryanair eller norwegian.
Og så irriterer det mig at BA accepterer al den håndbagage. Vi blev lukket ombord en halv time før afgang og ender alligevel med at bruge den halve time+ på at vente på håndbagagen kommer på plads og vi måtte fjerne vores ting så folk kunne få plads til deres 2-3 kufferter. Det er simpelthen under al kritik.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Tina M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (23.706)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

13-17 af 23.706 anmeldelser

Anmeldt 2. oktober 2017

Vore fly fra Heathrow til Købengavn fra Los Angeles blev aflyst samme morgen vi skulle flyve hjem. Hvor sidder man lige i USA og betaler 1 times ventetid i telefonen til 12 kr per minut og prøver at ændre fly: Mine børn på 14 år blev sendt med et fly og jeg som moder med et andet 6 timer senere. Vores børn kom så alene til Danmark hvor der ikke var nogen til at tage imod dem. Jeg sad i London og min mand i USA.
Taxi udgift da børnene kom hjem blev ikke refunderet og deres vand fik de selv lov at betale. Jeg fik ingen flykonpensation og min mands bonuspoing gad de ikke kreditere
1 mand skulle ombooke alle og han var fuldstændig ligeglad

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Hjaeltilandre
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 20. september 2017

British Airways levede helt og fuldt op til forventningerne. Vi fik en meget fin betjening ombord. Flyet afgik og ankom til tiden.Dejlig middag og morgenmad ombord.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Lone R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 17. september 2017

Vi var blevet ombooket fra KLM til BA/Sun-Air efter en aflysning hos KLM pga dårligt vejr. Super fin service og rigtig god forplejning. Lille fly og en gnidningsfri flyvning

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Flemming J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 10. september 2017

Der to grunde til at der gives 4 point, benpladsen og den tilladte bagagemængde, specielt kabinebagagen hvor man må have rigtig mange kilo med.
Ellers er der ikke så meget at sige. Afgang og ankomst til tiden. Kaffe og te alt andet skal købes. venligt kabinepersonale, men den sædvanlige speedsnak ved meddelelser i højtaleren så det kan være svært at høre selv om man er rigtig godt hjemme i engelsk.
Prisen i orden.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Kim G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.