“Super service”
Anmeldelse af British Airways

Anmeldt 4 uger siden

Vi var blevet ombooket fra KLM til BA/Sun-Air efter en aflysning hos KLM pga dårligt vejr. Super fin service og rigtig god forplejning. Lille fly og en gnidningsfri flyvning

Tak, Flemming J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10. september 2017

Der to grunde til at der gives 4 point, benpladsen og den tilladte bagagemængde, specielt kabinebagagen hvor man må have rigtig mange kilo med.
Ellers er der ikke så meget at sige. Afgang og ankomst til tiden. Kaffe og te alt andet skal købes. venligt kabinepersonale, men den sædvanlige speedsnak ved meddelelser i højtaleren så det kan være svært at høre selv om man er rigtig godt hjemme i engelsk.
Prisen i orden.

Tak, Kim G
Anmeldt 6. september 2017

Flyet afgik til tiden og landede faktisk lidt før planlagt. I afgangshallen kunne man uden betaling indskrive sin håndbagage, det benyttede vi os af og slap for at slæbe rundt med den.

Tak, GitteKS
Anmeldt 31. august 2017

Fløj fra København til London, og derfra videre til New York. Begge flyture var meget behagelige. Vi kredsede 25 minutter over London på grund af dis/tåge, men alt forløb ellers planmæssigt.
Vi havde tid i Heathrow til en kop kaffe og en sludder om turen i al almindelighed.

Tak, JytteStensberg
Anmeldt 31. august 2017

Vi skulle hjem efter 12 dage på havet. Vi havde valgt BA, hvilket vi var glade for. Landede før tiden i København. Efterføgende hurtig levering af kufferter. Tilmed have vi fået indskrevet 2 stk ekstra bagage helt gratis.

Tak, Eigil S