Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“For dårlig service og booking”
Anmeldelse af Blue Air


Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Hjemmeside var nede for onlinie tjek ind i dagevis. Ved ankomst til Kastrup lang kø og en time om tjek ind trods kun håndbagage. Med mellemlanding på turen ikke muligt for selskabet at boarde hele turen trods samme selskab, men ny indtjekning undervejs. Flysæder meget tynde og meget ringe udvalg af drikkevarer f.eks. Ingen kaffe på flyet. Så det kan de godt gøre bedre.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Kim Ø
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (2.103)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 2.103 anmeldelser

Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 4. juli 2017

En fremragende flyrejse. Komfortable sæder - masser benplads. Meget venligt og hjælpsomt personale. Gratis mad og drikke. Ankom 30 minutter tidligere. 32 KG!! bagage og 10 kg håndbagage

slår BA uden problemer! ! .

2  Tak, Ann D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 2. juli 2017

For en lav pris var det ok. Kun håndbagage ( 10 kg) . Synd at online indtjekning var ikke til rådighed denne dag. I Bruxelles først kun en enkelt person til indtjekning, så to; 30 minutters i alt. Forsinkelse på 20 minutter på grund af regn i Bruxelles, men ankom i Lasi til tiden. Du er nødt til at betale for mad og drikkevarer, hvis du ønsker det.

2  Tak, zcorneliu
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017

Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. juli 2017

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.