“Virkelig positiv oplevelse”
Anmeldelse af Bangkok Airways

Anmeldt 29. januar 2020

Grundet en masse fejl hos den agent jeg havde bestilt billet hos med et andet flyselskab, måtte jeg selv betale for en dyr billet hos Bangkok Airways, men det fortrød jeg ikke. Hvilken god service, ved mellemlandingen i Bangkok, stod en repræsentant klar til at tage sig af transit passagerer. Vi blev kørt og fulgt hele vejen til skranken for at få boarding pas etc. Servicen ombord på begge fly var i top. Grundet fejl hos immigrationen i Saigon var der massive problemer ved udrejsen, den alm check in mand (jeg går ikke ud fra, at han skulle være chef for noget!) ville sende mig ind til immigrationskonteret inde i byen, han ville ikke skrive adressen ned, men jeg kunne da få ombooked mit fly til ca 6 timer senere. Pludselig stod der en overordnet og så skete der noget. Han tog fat i politiet og efter 1 time måtte de indrømme, at de havde lavet en fejl, og jeg kunne rejse videre, så tusind tak til den modne herre der hjalp mig i lufthavnen den 23. Januar, det var alle tiders service, det kunne den unge mand fra check in lære noget af

Rejsedato: januar 2020
Tak, hansen55

Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Fløj til tiden på minuttet. God service, god komfort. Vi har intet at klage over. Desuden var der rigtig fin benplads i forhold om mange andre flyselskaber

Rejsedato: august 2018
Tak, jonasc821
Anmeldt 31. juli 2018

super dejlig flyvning, med erfarne piloter som trods dårligt vejr ved landing havde styr på det og landede så blødt at det knap kunne mærkes. Trodskort flyvetid lykkedes det at få serveret både mad og drikkevarer. Super

Rejsedato: juli 2018
Tak, brianhQ7981GK
Anmeldt 27. juli 2018

Da vi havde tjekket ind, var der lounges adgang ved gaten. Der var gratis kaffe, kakao m.m., juice, vand og forskellige kager. Man fik også en wifi-kode.
Da der var tid til boarding, så blev vi "hentet".
Selvom det var en kort flyvetur, så fik vi lækkert mad og drikkevarer

Rejsedato: juli 2018
Tak, Tina R
Anmeldt 10. april 2018

Fløj ud til Koh Samui med en mindre propelflyver med virkelig dårlig plads. På vej hjem var det en større flyver med bedre plads og et venligt personale.

Rejsedato: marts 2018
Tak, Lone S