“Forventelig rejse”
Anmeldelse af Austrian Airlines

Anmeldt 30. august 2017

Vi fløj med Austrian samt Air Berlin. på samme tur mellem København og Montenegro med mellemlanding i Wien. Fly var rettidigt og alt fungerede tilfredsstillende. Skulle vi have rejst i mere end 2 timer ville sæderne være blevet ukomfortable.

Tak, peter j
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30. august 2017

Afgang fra Kastrup til tiden. Ankomst til Wien til tiden. Gode pladsforhold, venligt og et personale der er venligt og serviceminded. Intet at sætte fingeren på

Tak, Ebbe T
Anmeldt 30. august 2017

Normalt er det en rigtig god oplevelse at rejse med Austrian Airlines, da de både har en god service og en acceptabel standard.
Jeg er gerne i Wien minimum en gang om året. På den seneste tur, faldt jeg ud af døren, da jeg skulle ud af flyet.
Den steward og stewardesse, der stod og tog afsked med passagererne, gjorde intet. De gad end ikke bevæge sig hen for at høre om, der var noget, de kunne hjælpe med.
Det er bestemt ikke god service.
Det var en kedelig oplevelse.
Med til historien hører, at jeg er handicappet.
Nå men der skete heldigvis ikke noget alvorligt. Det var begrænset til en række knubs.
På trods af denne kedelige oplevelse, så var opholdet i Wien som altid en fornøjelse.

Tak, Dorte V
Anmeldt 17. juli 2017

For 2.gang på 3 uger er flyet til mellemlandingen I Wien forsinket, så man ikke kan nå sit fly mod Teheran - ingen information, spydige medarbejdere, ingen kompensation i form af noget som helst! Så en tur som burde tage omkring 7 timer, og til planlagte events i Iran er nu ødelagt, med uendelig ventetid og ombookning over Frankfurt! - deres respons var, at man måtte sørge for at tage afsted i god tid, og forvente forsinkelser. Latterligt! Jeg vil aldrig anbefale dette selskab til nogen som helst!

Tak, mkkl2017
Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Så sider man i Kastrup, vores afgang er over en time forsinket og vi skal videre når vi lander, men får man noget info. Nej. Det skal man selv søge, og det havde også været OK, hvis vi ikke lige havde købt vores billetter hos dem, så de skalle jo kunne sende en mail ud om dette. Det vil jeg ikke kalde god service.!

Tak, Carsten I