Det var en positiv oplevelse at være med et US based selskab hele vejen fra LA til London.
Pæn ren maskine med en god og venlig service.
Maden var OK - typisk flymad - men stadig god nok.
Det var en positiv oplevelse at være med et US based selskab hele vejen fra LA til London.
Pæn ren maskine med en god og venlig service.
Maden var OK - typisk flymad - men stadig god nok.
6-10 af 80.770 anmeldelser
På grund af store ombygninger og lang ventetid på min kuffert, missede jeg mit connected fly fra Chicago til Madison. Da jeg henvendte mig i skranken hos American Airlines, blev jeg mødt med en helt fantastisk imødekommenhed.
Kvinden bag skranken fiksede i løbet af ingen tid en ny billet til den næste afgang, ringede til den person der ventede på mig i Madison og ønskede mig en behagelig rejse.
Dog var der stor set ingen service da jeg kom om bord på flyet, men det betød mindre, bare jeg samme dag kom til Madison.
Rigtig god service og meget venligt personale.
Benpladsen var sparsom, men maden smagte faktisk rigtigt godt.
Rigeligt med drikkevarer og de kom ofte igennem kabinen og tilbød mere.
Fløj til tiden.
Havde booket 1. klasse på hjemturen fra USA for at få maximal søvn på denne natteflyvning. Der var kun 8 sæder på 1. klasse, og egentligt ganske stille kabine, bortset fra at personalet brugte området lige foran til at snakke højlydt hele natten. Stewardessen ville ikke ændre på kabine temperaturen, da den nuværende temperatur passede hende fint. American Airline kan på ingen måde anbefales og slet ikke 1. klasse, da det ligger lige op af køkkenområdet, hvor der er meget larm.
Desværre den væreste flyoplevelse jeg nogensinde har haft. Ved check ind skrænten bliver vi mødt af en meget ubehøvlet dame som med en meget nedladene tone henviser os til selv at checke ind. Fint nok, vi går over for selv at checke ind. Der er dog problemer med maskinen, og der står vi skal vente på hjælp fra en ansat. Vi står og venter 10 min og prøver så en anden maskine, der står det samme. Til sidst bliver vi nødt til at gå tilbage til check ind skrænten igen da vi har stået og ventet i 20 min. Damen siger meget flabet "Hvad nu? hvis der står i skal vente på hjælp, skal i bare stå derover og venter." Vi gider ikke at diskutere med hende, så vi går tilbage igen. Efter 15min lykkedes det mig at få fat på en ansat. Hun var heldigvis meget venlig, og prøvede at hjælpe os. Der var åbenbart problemer med booking nummeret, så hun henviser os til at checke ind ved skrænten ... Vi går derhen og siger vi har fået at vide vi skal checke ind her. Damen siger igen meget flabet og med en meget nedladene tone "nåh det er da godt nok mystisk, det burde da ikke kunne lade sig gøre" Hun står nærmest og siger vi lyver? Hvad ville vi dog få ud af det tænker man bare... Da vi skal til at checke cores baggage ind bliver vi henvist til en anden ansat. Han hilser ikke og gider knapt nok at kigge på os .. Jeg spørger pænt om det kan lade sig gøre at sidde sammen da jeg har flyskræk. Han siger han vil undersøge det. Uden at sige noget rækker han os vores billetter. Jeg spørger ham om vi sidder sammen, han svarer ikke. Jeg spørger igen med en mere bestemt tone og han svarer så ja. Da vi er kommet igennem security og kigger på biletten, kan vi se at vi slet ikke sidder sammen. Vi sidder faktisk meget langt fra hinanden. Han løj mig lige op i ansigtet. Servicen ombord på flyet var heller ikke noget at råbe hurra for. Flyver aldrig med dette selskab igen. Meget snobbet crew, hvis du har bestilt et sæde i økonomi klassen kan du godt forvente at blive behandlet som skrald.