Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“God behagelig rejse”
Anmeldelse af American Airlines


Anmeldt 17. september 2018

Rigtig god service og meget venligt personale.
Benpladsen var sparsom, men maden smagte faktisk rigtigt godt.
Rigeligt med drikkevarer og de kom ofte igennem kabinen og tilbød mere.
Fløj til tiden.

Rejsedato: september 2018
Tak, Henrik B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (80.580)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

8-12 af 80.580 anmeldelser

Anmeldt 16. september 2018

Havde booket 1. klasse på hjemturen fra USA for at få maximal søvn på denne natteflyvning. Der var kun 8 sæder på 1. klasse, og egentligt ganske stille kabine, bortset fra at personalet brugte området lige foran til at snakke højlydt hele natten. Stewardessen ville ikke ændre på kabine temperaturen, da den nuværende temperatur passede hende fint. American Airline kan på ingen måde anbefales og slet ikke 1. klasse, da det ligger lige op af køkkenområdet, hvor der er meget larm.

Rejsedato: august 2018
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
2  Tak, MSP0409
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 29. juli 2018

Desværre den væreste flyoplevelse jeg nogensinde har haft. Ved check ind skrænten bliver vi mødt af en meget ubehøvlet dame som med en meget nedladene tone henviser os til selv at checke ind. Fint nok, vi går over for selv at checke ind. Der er dog problemer med maskinen, og der står vi skal vente på hjælp fra en ansat. Vi står og venter 10 min og prøver så en anden maskine, der står det samme. Til sidst bliver vi nødt til at gå tilbage til check ind skrænten igen da vi har stået og ventet i 20 min. Damen siger meget flabet "Hvad nu? hvis der står i skal vente på hjælp, skal i bare stå derover og venter." Vi gider ikke at diskutere med hende, så vi går tilbage igen. Efter 15min lykkedes det mig at få fat på en ansat. Hun var heldigvis meget venlig, og prøvede at hjælpe os. Der var åbenbart problemer med booking nummeret, så hun henviser os til at checke ind ved skrænten ... Vi går derhen og siger vi har fået at vide vi skal checke ind her. Damen siger igen meget flabet og med en meget nedladene tone "nåh det er da godt nok mystisk, det burde da ikke kunne lade sig gøre" Hun står nærmest og siger vi lyver? Hvad ville vi dog få ud af det tænker man bare... Da vi skal til at checke cores baggage ind bliver vi henvist til en anden ansat. Han hilser ikke og gider knapt nok at kigge på os .. Jeg spørger pænt om det kan lade sig gøre at sidde sammen da jeg har flyskræk. Han siger han vil undersøge det. Uden at sige noget rækker han os vores billetter. Jeg spørger ham om vi sidder sammen, han svarer ikke. Jeg spørger igen med en mere bestemt tone og han svarer så ja. Da vi er kommet igennem security og kigger på biletten, kan vi se at vi slet ikke sidder sammen. Vi sidder faktisk meget langt fra hinanden. Han løj mig lige op i ansigtet. Servicen ombord på flyet var heller ikke noget at råbe hurra for. Flyver aldrig med dette selskab igen. Meget snobbet crew, hvis du har bestilt et sæde i økonomi klassen kan du godt forvente at blive behandlet som skrald.

Rejsedato: maj 2018
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, Kira B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 12. juli 2018

Flyet fra Miami blev forsinket pga et bagagerum, som ikke kunne lukkes korrekt. Derfor måtte den lastede bagage taget ud af flyet og lastes igen.
Dette gjorde, at vi kom ca 45 minutter for sent fra Miami og ankom derfor meget sent til DFW (Dallas Forth Worth). Det gjorde, at vi måtte løbe igennem lufthavnen for at nå vores connection flight. Men det lykkedes få minutter før boarding.
Ligeså er det skuffende, at man på en 3-timers flyvetur kun serverer kaffe, vand/juice og ingen mad (kun en lille biscotti). På flyet fra DFW til Waco var der ingen servering - tidligere har man serveret vand og peanuts / pretzels.
Sidste del af rejsen blev foretaget på American Eagle - meget lille fly, hvor der ikke er plads til meget håndbagage.

Rejsedato: juli 2018
Tak, Pia P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 4. juni 2018

I lufthavnen i Mexcico City blev vi afkrævet 200 USD for vore 2 kufferter selv om det af blybilletten fremgik at bagagen var inkluderet i rejsen. Protesten i lufthavnen havde ingen efffekt. Maden ombord var intetsigende, kedelig og smagsløs.

Rejsedato: juni 2018
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, werner42
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.