“Man bliver ikke forkælet.”
Anmeldelse af American Airlines

Anmeldt for 15. februar 2018

Vi var en stor gruppe på 10, hvor af de 3 var børn. Man gjorde sig ingen ulejlighed med at samle os, bare nogenlunde. Det gav nok unødig uro, når de ville frem og tilbage mellem forældre og bedsteforældre.

Tak, Pia K

Anmeldt for 4. februar 2018

Alt var ganske fornuftigt, personale som sørgede for god rejse.
Booking foregik online og det hele var klar ved indtjekninger- bagage til tiden og faktisk ret simpelt alt sammen.

Tak, Renè d
Anmeldt for 31. august 2017

En super oplevelse på økonomiklasse. God betjening fra start til slut, begge veje. Maden var god og der var ligeligt med drikkevarer. Flyet var om ikke nyt så meget velholdt. Afrejse og ankomst var til tiden. Super godt personale. Flyver gerne med AA igen.

Tak, Niels Erik B
Anmeldt for 30. august 2017

Skulle flyve fra Cagary kl 7 om morgenen - var derfor i lufthavnen kl 5. Dvs nåede ikke morgenmad på hotellet. Havde derfor håbet på lidt morgenmad, da det var en international afgang.
Der blev serveret kaffe, juice eller vand + en lille pose pretzels!
Meget skuffende.
Det havde været rart, hvis man var blevet orienteret om dette ved check in, så man kunne have købt noget i lufthavnen.
Ligeså var der manglende servering på den efterfølgende flyvning fra DFW til Waco (ACT) - der blev serveret et glas lunkent vand!

Tak, PiaP2
Anmeldt for 30. august 2017

Udmærket med mellemlanding i Hethrow og Miami. Ophold i Miami på rejsen til Brasilien var fire timer. På tilbageturen 12 timer. Vi havde bare vores håndbagage. Vores bagage blev fløjet direkte til Manaus på udturen og på hjemturen til København.

Tak, Ulla43