Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vi kom frem...”
Anmeldelse af American Airlines


Anmeldt 30. august 2017

Det var første gang vi fløj med dette selskab til USA, og nok også sidste. Både ved afrejse fra Frankfurt og retur fra Washington oplevede vi 1-2 timers forsinkelser ved boarding. Det er ok en enkelt gang, men det virkede som spekulation.
Personalet oplevede vi som meget fortravlede og jeg synes ikke det harmonerer med andre tilsvarende flyselskaber, som vi tidligere har benyttet os af mellem EU og USA.
Jeg vil tænke mig rigtig godt om næste gang jeg skal til USA.

Rejsedato: juni 2017
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, MartinKrogh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (80.769)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

22-26 af 80.769 anmeldelser

Anmeldt 13. november 2016

Alt gik lige efter planen, ingen forsinkelser nogen steder på trods af ikke mindre end 3 stop på turen. Meget hjælpsomt personale ved check in. Og rigtig god service om bord på de forskellige fly.

Rejsedato: maj 2016
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Bjarne51
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 15. oktober 2016

Vi sad på en af de bagerste rækker, og der under hele turen en særdeles kold trækvind omkring os.
Alle sad og pakkede sig ind i tæpper for at holde varmen.

Jeg kan ikke mindes at have frosset så meget i et fly.

Det var bestemt ikke i orden.

Vi var også med American Airlines på hjemturen, og her var temperaturen OK, så måske var det et gammelt utæt fly vi var med på den kolde tur.

Rejsedato: oktober 2016
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, John J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 3. oktober 2016 fra mobile enheder

Tror aldrig jeg har oplevet så mange fejl ved transfer før. Dårlig kundeservice og ligegyldighed uden sidestykke. Spar tid og ærgelser og book flyrejsen gennem et andet selskab.

Rejsedato: oktober 2016
    • Kundeservice
    • Værdi for pengene
1  Tak, Bjarne S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 20. september 2016

Vi fløj fra London til Los Angeles retur.
Udturen var helt fin. Vi var fire afsted og havde bestilt pladser i midten, så vi alle kunne sidde sammen. Det viste sig at de sæder bag os ikke blev brugt, så vi fik lov til at bruge dem, så vi sad to og to og havde fire sæder. Det var rigtig dejligt at vi havde plads til at brede os på sådan en lang flyvetur. På sædet foran os var der en skærm, hvor vi kunne se film, spille spil og meget mere. Dejligt, så gik tiden jo hurtigt.
Maden derimod var ikke særligt godt.
Turen over var fin.
Turen hjem var horribel.
Efter 4 timers forsinkelse i lufthavnen, kom vi endelig ombord, men måtte af igen efter 1 times venten, da noget skulle repareres.
Vi havde bestilt de samme sæder på hjemturen, men lige pludselig måtte vi ikke sidde der for kaptajnen, som så beordrede os op foran den store skillevæg. Vi kunne ikke sidde sammen alle fire og man havde små borde som man skulle svinge op foran sig sammen med skærmen som så ikke kunne være der, desuden virkede skærmen ikke i to af dem.
Vi sov så det meste af vejen til London.
På grund af forsinkelsen, kunne vi ikke nå flyet i London til København og skulle overnatte på hotel. De lovede at passe godt på vores baggage.
Da vi næste dag stod i København, var der kun 1 af os som fik vores baggage, de 3 andre var ikke med og kom først næste aften. Den ene kuffert helt smadret.
Personalet gjorde hvad de kunne under forholdene, men det var bare ikke godt nok.

Rejsedato: oktober 2015
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, susannorby
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.