Alt gik lige efter planen, ingen forsinkelser nogen steder på trods af ikke mindre end 3 stop på turen. Meget hjælpsomt personale ved check in. Og rigtig god service om bord på de forskellige fly.
Alt gik lige efter planen, ingen forsinkelser nogen steder på trods af ikke mindre end 3 stop på turen. Meget hjælpsomt personale ved check in. Og rigtig god service om bord på de forskellige fly.
23-27 af 80.770 anmeldelser
Vi sad på en af de bagerste rækker, og der under hele turen en særdeles kold trækvind omkring os.
Alle sad og pakkede sig ind i tæpper for at holde varmen.
Jeg kan ikke mindes at have frosset så meget i et fly.
Det var bestemt ikke i orden.
Vi var også med American Airlines på hjemturen, og her var temperaturen OK, så måske var det et gammelt utæt fly vi var med på den kolde tur.
Tror aldrig jeg har oplevet så mange fejl ved transfer før. Dårlig kundeservice og ligegyldighed uden sidestykke. Spar tid og ærgelser og book flyrejsen gennem et andet selskab.
Vi fløj fra London til Los Angeles retur.
Udturen var helt fin. Vi var fire afsted og havde bestilt pladser i midten, så vi alle kunne sidde sammen. Det viste sig at de sæder bag os ikke blev brugt, så vi fik lov til at bruge dem, så vi sad to og to og havde fire sæder. Det var rigtig dejligt at vi havde plads til at brede os på sådan en lang flyvetur. På sædet foran os var der en skærm, hvor vi kunne se film, spille spil og meget mere. Dejligt, så gik tiden jo hurtigt.
Maden derimod var ikke særligt godt.
Turen over var fin.
Turen hjem var horribel.
Efter 4 timers forsinkelse i lufthavnen, kom vi endelig ombord, men måtte af igen efter 1 times venten, da noget skulle repareres.
Vi havde bestilt de samme sæder på hjemturen, men lige pludselig måtte vi ikke sidde der for kaptajnen, som så beordrede os op foran den store skillevæg. Vi kunne ikke sidde sammen alle fire og man havde små borde som man skulle svinge op foran sig sammen med skærmen som så ikke kunne være der, desuden virkede skærmen ikke i to af dem.
Vi sov så det meste af vejen til London.
På grund af forsinkelsen, kunne vi ikke nå flyet i London til København og skulle overnatte på hotel. De lovede at passe godt på vores baggage.
Da vi næste dag stod i København, var der kun 1 af os som fik vores baggage, de 3 andre var ikke med og kom først næste aften. Den ene kuffert helt smadret.
Personalet gjorde hvad de kunne under forholdene, men det var bare ikke godt nok.
Vi havde booket hos BA, men skulle flyve med AA fra Heathrow til Miami. Flyet var slidt. Mit TV var i stykker lige fra starten, mit sæde var delvist i stykker, og havde indtrykket af, at jeg sad på et bræt. Flyet var booket helt op, så jeg kunne flytte sæde. Det meste af personalet var venlige, og kunne godt se mit problem.