“God tur god service”
Anmeldelse af Alitalia

Anmeldt 30. juli 2017

Fløj med Alitalia hjem fra Rom til Munchen god service ombord , vi fik tilbudt madvare+drikkevare. Personalet meget smilende . Turen gik hurtig , rent og pæn.

Tak, jetteh65
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. november 2016

Fløj med pæne nye og rene fly begge veje fra København til Rom og retur. Fløj fra København til tiden og ankom 20 minutter før planlagt tid. På vej hjem var vi 20 minutter forsinket fra Rom men ankom til København til tiden.
Fin groundservice. Havde indcheckningsproblemer i Rom. Dette blev løst hurtigt og professionelt.
God sædekomfort og relativ fin benplads.
Var dog forbavset over hvor dårligt informationerne blev givet på engelsk. Flere gange var det vanskeligt at forstå selv ordinære meddelelser.
Der serveres en lille sandwich eller kage på turen, samt drikkevarer.
Kagen var tør og kedelig og kunne med lethed undværes. Så heler servere to gange drikkevarer.
Alt i alt en god oplevelse til den betalte pris

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Claus R
Anmeldt 5. oktober 2016

Afgang København/Rom og Rom/Palermo kom afsted til tid og landede før tid. Pæne, rene maskiner, lidt dårli benplads (Rom/Palermo). Et stort minus, venlige, men distanceret kabinepersonale, der talte rablende, uforståeligt, itaienerengelsk (det samme med piloterne). Vi spekulerer på, hvordan en emergency situration hånteres. Positivt var det, at der servering af fri snack/drikkevare på begge strækninger.

Tak, SHHaslev
Anmeldt 11. august 2016

Købte en one way økonomi billet (har ikke business på deres indenrigsfly) kr. 886,-
og dertil kunne købes følgende tillæg
1. Fast Track kr. 60,-
2. Midtersædet frit samt bedre benplads kr. 75,-
3. Lounge i Rom kr. 260,-
4. Ekstra bagage 1 x 23 kg kr.192,-

Flyet afgår fra terminal 1 i FCO, og der var en fantastisk service ved check in, bagage drop samt ved boarding

Der blev serveret en soft drink samt en lille pose snacks gratis

Tak, DharmaCopenhagen
Anmeldt 4. august 2016

Det var en god oplevelse, selv om vi rejste på økonomi klasse.Vi mellemlandede i Rom,
uden problemer, en times ventetid, og videre til Palermo. Alt fungerede, let forplejning, personalet var yderst venligt. Pladsen var som man kan forvente på økonomi.

Tak, Finn P