“.forsinkelse”
Anmeldelse af air berlin (no longer operating)

Anmeldt 3. oktober 2017

Var forsinket både på ud og hjemrejse. Der var yderst dårlig benplads i flyet. Alt i alt ingen god oplevelse

Tak, Per S

Anmeldt 12. september 2017

Air Berling har erkendt mig kompensation for aflyst fly og tilbudt €1240. Problemet er blot at de ikke udbetaler pengene. Man kan udelukkende kommunikere via deres hjememside, og der er ingen mulighed for dialog. Hver gang jeg rykker modtager jeg blot et automatsvar:
Dear Customer,
Thank you for contacting us again.

We confirm receipt of your details and/or documents and matched them to your personal file 170xxx. Thank you in advance for your responsiveness. We will contact you as soon as possible.

Best regards,
Your airberlin Customer Service

Tak, Monknica
Anmeldt 30. august 2017

Rejser aldrig mere med Air Berlin, service, betjening langt under standard.
Iøvrigt lang ventetid ved mellemlanding i Berlin.

• Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, 790ErikM
Anmeldt 8. august 2017

Vi var to par afsted fra københavn, til Berlin. Ved ankomst, var der ingen kufferter, vi anmeldte det manglede, og næste aften modtog vi 2 stk.ud af 4.Vi måtte så ud at købe nyt tøj, betalt af rejseforsikringen. Da vi skulle hjem, havde vi købt 2 ny kufferter,
og indleverede således 4 kufferter. Maskinen var forsinket 50 min.Ved ankomst til København, ventede vi længe på vores kufferter, meldte det til SAS, som tog rapport,
og sagde det kunne tage 1-2 uger!!!!!

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Finn P
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Første og sidste gang jeg rejser med Air Berlin. Først er flyet forsinket i 1.5 time. Da vi skal skifte fly i Berlin, har de ombooket os til et andet fly 7 timer senere over München og videre til Kbh - vel at mærke uden at give besked. Ingen ved noget, ingen tager ansvar og ingen ved hvor vores bagage er. Virkelig kritisabel oplevelse.

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, chrlindberg77