“Lækkert nyt fly.”
Anmeldelse af Air New Zealand

Anmeldt 16. marts 2017

Turen fra Singapore til Auckland tager relativt lang tid. Det var derfor lækkert at sidde i et ret nyt fly. Vi var lige kommet fra København til Singapore med 1 1/2 times flyskift, så forskellen imellem en ældre flytype og en ny flytype var markant bedre. Til gengæld var graden af servering NOGET anderledes på Air NZ. Jeg tror aldrig jeg har drukket så meget vand før på en flyvning. Men så sparer man jo alt andet. Sammenlignet med Singapore Airlines var der slet ikke den samme service.

Tak, Geert H

Anmeldt 13. marts 2017

Super plads og service. Flyet var ikke fyldt så stort set alle fik 3 sæder der kunne slås ud som dobbeltseng! Fantastisk, næsten som på buisness!

Tak, Natascha S
Anmeldt 1. december 2016

Min bagage havde været udsat for høj varme samt mange ting var ødelagte, da vi nåede frem. Jeg oplevede ikke nogen god service undervejs heller. Man skal blandt andet betale ekstra for film.

Tak, Maria M
Anmeldt 7. august 2016

Vi var så heldige at få tildelt en sky couch i Singapore unden ekstra betaling. Efter at have fløjet i 12 timer og skulle videre i 10 timer, var det simpelthen lykken med en skycouch. Det fungere super og vi kunne ligge ned og sov en del. Personalet var yderste flinke, men service i form af mad og drikkevarer lader meget tilbage. Der gik meget lang tid imellem tilbud om drikkevarer og vi måtte selv ned og bede om noget vand til sidst da vi var meget tørstige.

Tak, Kirsten J
Anmeldt 10. april 2016

Fik lov til at checke kufferterne meget tidligt ind. Dette gav tid til at besøge Auckland.
Personalet var søde og flinke. God service.
Endelig et selskab med forskelligt, og kendt musik til turen. Nye film.
Vi havde en dejlig tur.

Tak, Henrik F