“ville aldrig booke dette selvskab selv”
Anmeldelse af Air India

Anmeldt 13. maj 2018

Pga. vores SAS fly blev cancel blev vi ombooked til andet flyselskab dagen efter hvor vi skulle fra Newark via London og så til CPH. Troede aldrig jeg skulle flyve med dette selskab men jeg blev klogere.
Tjek ind forløb faktisk meget godt dog er der ekstra sikkerhedstjek og kontrol når man skal med dette flyselskab. Ved ikke om det er mere udsat end andre,
Flyet lettede rettidigt men da vi skulle ombord og så at maskinen var vel omkring 10 år gammel (hvilket jo er meget fint) så var indretningen vist noget fra 80'erne af.
Benplads var super god på økonomi del (har aldrig oplevet så meget benplads før) men så stoppe vist også alt det positive med selskabet.
Service ombord meget begrænset og de ansattes engelsk svært at forstå. Maden tjaa ikke noget jeg selv ville spise og brød tørt, smør dårlig (minder mere om margerine), drikke vare skulle bestilles flere gange før de kom med det. Underholdning om bord begrænset. og faktisk dårligt. Stik til høre telefoner virkede ikke.
Hvis SAS ombooker mig ti dette selskab igen vil jeg sige nej tak og de må vælge en anden rute. Dette selskab skal jeg ikke med igen.

Tak, th0han

Anmeldt 12. april 2018

Air India lægger sig på linie med andre selskaber, der flyver mellem Danmark og Indien, men den nye tilvækst er helt til Goa over Delhi ud og over Bombay og Delhi hjem. Den afgørende forskel på turen København-Goa er prisen. Det er meget billigere end det, jeg har været vant til. Mellemlandingerne er ok og lægger ikke meget til en behagelig rejsetid. Der var lidt sjusk med bookinger og sædereservationer på det lange stræk fra Delhi til København, som passagerer selv måtte klare. Jeg er afhængig af kørestolsassistance, og det irriterer mig hver gang i Indien, at der bliver tigget om drikkepenge. Det har jeg aldrig været ude for i København, England, Spanien, Egypten eller Sydafrika. This is India!

Tak, line661
Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Godt flyselskab og fantastisk personale.
Der var mad og drikke med i prisen.
Ingen forsinkelser.
Kan varmt anbefale dette flyselskab.

Tak, Brit B
Anmeldt 2. april 2018

En 15 timer lang flyvetur med 1 stop. Alt foregik til tiden og veltilrettelagt. Skift til nyt fly i Delhi tog 1½ time. Det er al for lang tid for transit inden for samme selskab. Til gengæld er der rigeligt med liggestole i Delhi lufthavn ved gaten, så man kan tage et hvil. Alt i alt en god oplevelse.

Tak, millejensen
Anmeldt 2. april 2018

Meget ukomfortable sæder! Ved 4 flyvninger, som er booket samlet, sad vi ikke sammen på nogle af vores ret lange rejser. Generelt virkede personalet ret uorganiseret.
Ok underholdningsudvalg på skærmene.
Online chek in ikke mulig.

Tak, Mette H