“Smilende personale”
Anmeldelse af Air India

Anmeldt 26. februar 2018

Nem boarding, fin service med mad og drikkelse. Personalet smilende og hjælpsom. Flyet var rent og god plads til håndbagage.

Tak, Jenny Gjerlevse... N

Anmeldt 22. februar 2018

Jeg var betænkelig og spændt på turen, - eftersom jeg havde hørt lidt dårligt om Air India. Hermed kan alle dårlige rygter manes i jorden! Maden var rigtig god og personalet venligt og rimeligt professionelt. Dog reagerede de ikke efter flere tryk på “personale-knappen” da jeg trykkede fordi en passager blev dårlig. Men da jeg hentede dem personligt var de kompetente, og fik hjulpet patienten.
Afgangen blev en time forsinket, idet vi afventede passagerer der skulle komme med et andet fly. Den time blev dog indhentet undervejs.

1  Tak, BirteOM
Anmeldt 22. februar 2018

Ganske udmærket service ombord. Vi fløj planmæssigt. Flyet var måske af ældre dato, men jeg havde fået den plads som jeg havde ønsket og betalt for.

Tak, BirteOM
Anmeldt 24. januar 2018

Direkte fra København- New Delhi service ombord ok men det lader til at det er normalt med forsinkelser vi havde fire flyvninger som alle var forsinket

Tak, Karsten H
Anmeldt 24. december 2017

Vi er ret tilfredse, der var ingen større problemer.
Rejste med tre forskellige fly størrelser.
God mad ombord.

1  Tak, 458lott