“Skandale fly”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 9. april 2023

Meget begrænset benplads. Skærme med underholdning virkede ikke. Maden var elendig og flyet var forsinket så vi ikke nåede næste fly. Vi ventede i Paris i mere end 8 timer og Security og andet personale vi mødte var ubehøvlede og på ingen måde imødekommende. Vi aldrig flyve med dette selskab igen

Rejsedato: april 2023
Tak, ronjad856

Anmeldt 10. oktober 2022

Ikke den bedste langtur jeg har prøvet. Personalet var enten virkelig søde eller nærmest irriterede. Forplejningen var ikke noget at råbe hurra for, og man var nød til selv at opsøge personalet for f.eks. drikkelse eller snacks. ud over de 2 måltider man fik - de kom ikke selv rundt og spurgte om man manglede noget.

Rejsedato: september 2022
Tak, Gitte Schrøder G
Anmeldt 18. juli 2021

Vores bagage blev efterladt i Paris og jeg står nu på næsten 2 døgn uden bagage! Air france tager ikke telefonen - opkaldet afbrydes efter at man har været op vent i en rum tid! Jeg kan læse på trustpilot at det er helt normalt at de efterlader ens bagage og ikke tager telefonen - SVINERI

Rejsedato: juli 2021
2  Tak, 497signej
Anmeldt 10. marts 2020

En god tur til Nantes via Paris.
Det var styr på alle ting og en uden mærket forplejning.
De var hurtig til at få bording overstået selv om flyet var næsten fyldt op.

Rejsedato: januar 2020
1  Tak, andersl725
Anmeldt 10. marts 2020

maden var forfærdelig. sæderne ubekvemme. toiletterne meget små. Underholdningen var rigtig god og servicen var også god.

Rejsedato: februar 2020
Tak, anette p