Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Meget gennemsnitligt”
Anmeldelse af Air France


Anmeldt 10. oktober 2022

Ikke den bedste langtur jeg har prøvet. Personalet var enten virkelig søde eller nærmest irriterede. Forplejningen var ikke noget at råbe hurra for, og man var nød til selv at opsøge personalet for f.eks. drikkelse eller snacks. ud over de 2 måltider man fik - de kom ikke selv rundt og spurgte om man manglede noget.

Rejsedato: september 2022
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Gitte Schrøder G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (35.918)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

2-6 af 35.918 anmeldelser

Anmeldt 18. juli 2021

Vores bagage blev efterladt i Paris og jeg står nu på næsten 2 døgn uden bagage! Air france tager ikke telefonen - opkaldet afbrydes efter at man har været op vent i en rum tid! Jeg kan læse på trustpilot at det er helt normalt at de efterlader ens bagage og ikke tager telefonen - SVINERI

Rejsedato: juli 2021
2  Tak, 497signej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 10. marts 2020

En god tur til Nantes via Paris.
Det var styr på alle ting og en uden mærket forplejning.
De var hurtig til at få bording overstået selv om flyet var næsten fyldt op.

Rejsedato: januar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, andersl725
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 10. marts 2020

maden var forfærdelig. sæderne ubekvemme. toiletterne meget små. Underholdningen var rigtig god og servicen var også god.

Rejsedato: februar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, anette p
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Først fra København til Paris , det forløb godt. God service fra start og til Paris , god service og forplejning i flyet. Da jeg er 197 cm. Var der kun lige plads til min lange ben , ønsker at der var mere, men det gik.
Fra Paris til Havana , stadigvæk god service og forplejning, vi havde gudskelov bestilt sæder ved nødudgang, for ellers havde jeg slet ikke kunnet sidde i sædet, da der var alt for lidt benplads. Der var meget koldt i flyet og Vigo andre klagede over kulden , men intet blev gjort, vi fik blot flere tæpper , det var ikke helt tilfredsstillende når vi var mange der klagede over kulden. Forplejningen i flyet på turen var ellers super.
Husk at hvis du har lange ben som jeg at bestille ekstra benplads ellers kan det godt blive hårdt at taggede lange strækninger.

Rejsedato: januar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
Tak, saint1234
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.