“ok but not more”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 10. marts 2020

maden var forfærdelig. sæderne ubekvemme. toiletterne meget små. Underholdningen var rigtig god og servicen var også god.

Rejsedato: februar 2020
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
Tak, anette p

Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Først fra København til Paris , det forløb godt. God service fra start og til Paris , god service og forplejning i flyet. Da jeg er 197 cm. Var der kun lige plads til min lange ben , ønsker at der var mere, men det gik.
Fra Paris til Havana , stadigvæk god service og forplejning, vi havde gudskelov bestilt sæder ved nødudgang, for ellers havde jeg slet ikke kunnet sidde i sædet, da der var alt for lidt benplads. Der var meget koldt i flyet og Vigo andre klagede over kulden , men intet blev gjort, vi fik blot flere tæpper , det var ikke helt tilfredsstillende når vi var mange der klagede over kulden. Forplejningen i flyet på turen var ellers super.
Husk at hvis du har lange ben som jeg at bestille ekstra benplads ellers kan det godt blive hårdt at taggede lange strækninger.

Rejsedato: januar 2020
Tak, saint1234
Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Det være sagt, så var det en ganske behagelig flytur. Naturligvis skal man betale ekstra for bagage og for særlige ønsker til forplejning. Overraskende nok var toiletterne ganske rene sidst på rejsen, hvilket næsten synes umuligt efter 8 og en halv time i luften.

Rejsedato: januar 2020
Tak, tinep74
Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Fløj med Air France,mens der var strejke. Synes de ansatte gjorde et rigtig fint stykke arbejde, trods store forsinkelser. Servicen fejlede ikke noget. Søde stewardesser/stewards. Som kunne huske en. Flyver gerne airfrance igen

Rejsedato: december 2019
1  Tak, Loevig79
Anmeldt 9. december 2019

Betjeningen var rimelig men ikke den bedste. Maden var ikke noget at skrive hjem om. Der var fornuftig benplads men det skulle vi betale ekstra for.

Rejsedato: januar 2019
    • Mad og drikkevarer