“Lavpris flyselskab, uden tvivl. ”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Det være sagt, så var det en ganske behagelig flytur. Naturligvis skal man betale ekstra for bagage og for særlige ønsker til forplejning. Overraskende nok var toiletterne ganske rene sidst på rejsen, hvilket næsten synes umuligt efter 8 og en halv time i luften.

Rejsedato: januar 2020
Tak, tinep74

Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Fløj med Air France,mens der var strejke. Synes de ansatte gjorde et rigtig fint stykke arbejde, trods store forsinkelser. Servicen fejlede ikke noget. Søde stewardesser/stewards. Som kunne huske en. Flyver gerne airfrance igen

Rejsedato: december 2019
    • Kundeservice
    • Værdi for pengene
1  Tak, Loevig79
Anmeldt 9. december 2019

Betjeningen var rimelig men ikke den bedste. Maden var ikke noget at skrive hjem om. Der var fornuftig benplads men det skulle vi betale ekstra for.

Rejsedato: januar 2019
    • Kundeservice
    • Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Johanevensen215
Anmeldt 19. november 2019

vi flyver altid Business class på lange rejser. Derfor også fra Paris CDG til Mauritius. Det er vist første gang vi flyver BC med AirFrance og nok også den sidste.
Service var der intet af. Purseren havde mere travlt med sin telefon end servicere kunderne. Vi måtte flere gange bede om at få serveret.Maden var elendig. Må vi så bede om SAS,Singapore, Qatar, Thai osv.
Airfrance: never again!

Rejsedato: oktober 2019
2  Tak, Brera159
Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg fløj fra Billund via Paris til Antananarivo på Madagascar. Og retur. Alle fly præcise !
God håndtering og dejlig mad i forhold til små fly serveringer.

Rejsedato: oktober 2019
Tak, 280leneb