Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“rimelig betjening”
Anmeldelse af Air France


Anmeldt 9. december 2019

Betjeningen var rimelig men ikke den bedste. Maden var ikke noget at skrive hjem om. Der var fornuftig benplads men det skulle vi betale ekstra for.

Rejsedato: januar 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Johanevensen215
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (35.918)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

9-13 af 35.918 anmeldelser

Anmeldt 19. november 2019

vi flyver altid Business class på lange rejser. Derfor også fra Paris CDG til Mauritius. Det er vist første gang vi flyver BC med AirFrance og nok også den sidste.
Service var der intet af. Purseren havde mere travlt med sin telefon end servicere kunderne. Vi måtte flere gange bede om at få serveret.Maden var elendig. Må vi så bede om SAS,Singapore, Qatar, Thai osv.
Airfrance: never again!

Rejsedato: oktober 2019
2  Tak, Brera159
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg fløj fra Billund via Paris til Antananarivo på Madagascar. Og retur. Alle fly præcise !
God håndtering og dejlig mad i forhold til små fly serveringer.

Rejsedato: oktober 2019
Tak, 280leneb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 25. august 2019

Rigtig dejlig oplevelse, super fin service ombord , personale virkede som om at de havde overskud til hver enkel passanger

Rejsedato: juli 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
2  Tak, LailaM1964
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 21. august 2019

Jeg landede i København d. 19. og finder så ud af at min kuffert ikke har været med flyet, her var jeg ikke alene, vi var 15 elever, hvis kuffertere som ikke var med flyet. Jeg for så af vide at kom kuffert kommer inde for 24 timer. Efter 24 var min kuffert stadig ikke kommet. Efter ca. 38 timer efter jeg ankom til KBH, kommer min kuffert endelig. Nu var noget af mit tøj blevet muggen, men der er Air france ligeglade med. Nu har alle de andre elever fået deres kuffertere, og en erstatning på 100 euro. Vi ringer til Air france og de kan ike hjælpe, de snakke meget dårligt engelsk. Og jeg har endnu ikke fået svar eller noget.

Rejsedato: august 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Benplads
    • Underholdning om bord
Tak, Mathilde C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.