“Nemt, hurtigt og til tiden.”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 20. august 2019

Nemt at bestille på www. Nemt at checke ind i Charles de G lufthavn, afgang fly til tiden og landing til tiden, nice and easy :-)

1  Tak, Henrik Lassen L

Anmeldt 17. august 2019

Vi fløj i et af deres mindre fly, så der var ikke lige så mange mennesker med, hvilket gjorde flyveturen rar og afslappende. Derudover var servicen i top, og vi blev budt på både kaffe og lidt til ganen både ned til Paris og hjem til Billund.
Benpladsen var bedre en normalvis, hvilket var rart, og eftersom man i dette fly kun sad to og to på hver række, føltes det som om, man havde mere plads og luft.
Sæderne var ikke de mest behagelige, så hvis man skulle have fløjet længere end bare til Paris i dette fly, havde det nok givet en øm krop.
Alt i alt var det en rigtig hyggelig flyvetur og intet rigtigt at beklage sig over.

Rejsedato: juni 2019
2  Tak, Emma B
Anmeldt 15. august 2019

Ældre fly med en temmelig dårlig service om bord. Uopmærksomme steward og begge vores tv var ude af drift.

Tak, Martin G
Anmeldt 29. juli 2019

Vi betalte fuld pris for billetter, men blev alligevel flyttet til standby uden forudgående varsel.
Vi ringede til Airfrance og de oplyste at vi blot skulle tjekke ind i lufthavnen, billetter var sikre. I lufthavnen var vi ikke sikret pladser, men stadig på standby og vi måtte vente til alle var ombord og herefter var vi 5 passagerer tilbage til 3 pladser. Vi kom med, men sad adskilte og samlet var det en stressende oplevelse med usikkerhed frem helt frem til lige før takeoff, om vi kom med flyet eller ej.

Tak, 242janp
Anmeldt 17. juli 2019

Alt upåklageligt, service i top, og flytider holder både ud og hjem. Blev beværtet med lidt at drikke, koldt eller varmt og lidt snacks. Et ekstra plus rabat for +65 . Alt fungerede fra afrejse til hjemkomst.

Rejsedato: juni 2019
Tak, Boye F