“Dejlig flyvetur”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 17. august 2019

Vi fløj i et af deres mindre fly, så der var ikke lige så mange mennesker med, hvilket gjorde flyveturen rar og afslappende. Derudover var servicen i top, og vi blev budt på både kaffe og lidt til ganen både ned til Paris og hjem til Billund.
Benpladsen var bedre en normalvis, hvilket var rart, og eftersom man i dette fly kun sad to og to på hver række, føltes det som om, man havde mere plads og luft.
Sæderne var ikke de mest behagelige, så hvis man skulle have fløjet længere end bare til Paris i dette fly, havde det nok givet en øm krop.
Alt i alt var det en rigtig hyggelig flyvetur og intet rigtigt at beklage sig over.

2  Tak, Emma B

Anmeldt 15. august 2019

Ældre fly med en temmelig dårlig service om bord. Uopmærksomme steward og begge vores tv var ude af drift.

Rejsedato: juli 2019
Tak, Martin G
Anmeldt 29. juli 2019

Vi betalte fuld pris for billetter, men blev alligevel flyttet til standby uden forudgående varsel.
Vi ringede til Airfrance og de oplyste at vi blot skulle tjekke ind i lufthavnen, billetter var sikre. I lufthavnen var vi ikke sikret pladser, men stadig på standby og vi måtte vente til alle var ombord og herefter var vi 5 passagerer tilbage til 3 pladser. Vi kom med, men sad adskilte og samlet var det en stressende oplevelse med usikkerhed frem helt frem til lige før takeoff, om vi kom med flyet eller ej.

Rejsedato: juli 2019
Tak, 242janp
Anmeldt 17. juli 2019

Alt upåklageligt, service i top, og flytider holder både ud og hjem. Blev beværtet med lidt at drikke, koldt eller varmt og lidt snacks. Et ekstra plus rabat for +65 . Alt fungerede fra afrejse til hjemkomst.

Tak, Boye F
Anmeldt 13. juli 2019

Vi har flere gange rejst med Air France til forskellige destinationer i Caribien gennem de sidste 8 år. Men må sige at det er tydeligt at Air France er i økonomiske problemer. Flyene bliver mere og mere slidte, skærme virker ikke ordenligt eller slet ikke, voldsomt støj niveau fra flyet så man ikke kan høre lyden fra underholdningen, elendigt underholdning som ikke stemmer overens med det program de viser på deres hjemmeside, på et af flyene kunne vi kun vælge fransk på skærmene, som for os er totalt forståeligt. Deres app er ligledes kun på Fransk, ville være skønt med en engelsk udgave. Man skal betale for indtjekket bagage. Indtjekning forgik super hurtigt hele vejen igennem, afgangen uden væsentlig forsinkelser, service og mad som mange andre flyselskaber. Når det er sagt har Air France nogle gode afgangs tider uden for mange mellemlandinger i forhold til mange andre flyselskaber. Og tros at man skal betale for Bagagen nu har de stadig nogle ok priser. Air France er helt sikkert slidt og kunne være meget bedre. Men hvis pris og ønsker til flytider og mellemlanding er fordelagtige vil vi bruge dem igen.

Tak, Krukkehaven