“Oversøisk rejse”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 15. august 2019

Ældre fly med en temmelig dårlig service om bord. Uopmærksomme steward og begge vores tv var ude af drift.

Tak, Martin G

Anmeldt 29. juli 2019

Vi betalte fuld pris for billetter, men blev alligevel flyttet til standby uden forudgående varsel.
Vi ringede til Airfrance og de oplyste at vi blot skulle tjekke ind i lufthavnen, billetter var sikre. I lufthavnen var vi ikke sikret pladser, men stadig på standby og vi måtte vente til alle var ombord og herefter var vi 5 passagerer tilbage til 3 pladser. Vi kom med, men sad adskilte og samlet var det en stressende oplevelse med usikkerhed frem helt frem til lige før takeoff, om vi kom med flyet eller ej.

Tak, 242janp
Anmeldt 17. juli 2019

Alt upåklageligt, service i top, og flytider holder både ud og hjem. Blev beværtet med lidt at drikke, koldt eller varmt og lidt snacks. Et ekstra plus rabat for +65 . Alt fungerede fra afrejse til hjemkomst.

Rejsedato: juni 2019
Tak, Boye F
Anmeldt 13. juli 2019

Vi har flere gange rejst med Air France til forskellige destinationer i Caribien gennem de sidste 8 år. Men må sige at det er tydeligt at Air France er i økonomiske problemer. Flyene bliver mere og mere slidte, skærme virker ikke ordenligt eller slet ikke, voldsomt støj niveau fra flyet så man ikke kan høre lyden fra underholdningen, elendigt underholdning som ikke stemmer overens med det program de viser på deres hjemmeside, på et af flyene kunne vi kun vælge fransk på skærmene, som for os er totalt forståeligt. Deres app er ligledes kun på Fransk, ville være skønt med en engelsk udgave. Man skal betale for indtjekket bagage. Indtjekning forgik super hurtigt hele vejen igennem, afgangen uden væsentlig forsinkelser, service og mad som mange andre flyselskaber. Når det er sagt har Air France nogle gode afgangs tider uden for mange mellemlandinger i forhold til mange andre flyselskaber. Og tros at man skal betale for Bagagen nu har de stadig nogle ok priser. Air France er helt sikkert slidt og kunne være meget bedre. Men hvis pris og ønsker til flytider og mellemlanding er fordelagtige vil vi bruge dem igen.

Rejsedato: juni 2019
Tak, Krukkehaven
Anmeldt 9. juli 2019 fra mobile enheder

Har rejst nogle gange med Air France fra Billund til Paris.
Det fungerer bare, afgang og ankomst stort set til tiden. Fin service ombord med lidt drikkevarer og en sandwich. Fornuftige priser og moderne / rene fly.
Det er ikke sidste gang jeg benytter mig af Air France.

Tak, Ivan S