“Er efterhånden lidt trist og slidt”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 13. juli 2019

Vi har flere gange rejst med Air France til forskellige destinationer i Caribien gennem de sidste 8 år. Men må sige at det er tydeligt at Air France er i økonomiske problemer. Flyene bliver mere og mere slidte, skærme virker ikke ordenligt eller slet ikke, voldsomt støj niveau fra flyet så man ikke kan høre lyden fra underholdningen, elendigt underholdning som ikke stemmer overens med det program de viser på deres hjemmeside, på et af flyene kunne vi kun vælge fransk på skærmene, som for os er totalt forståeligt. Deres app er ligledes kun på Fransk, ville være skønt med en engelsk udgave. Man skal betale for indtjekket bagage. Indtjekning forgik super hurtigt hele vejen igennem, afgangen uden væsentlig forsinkelser, service og mad som mange andre flyselskaber. Når det er sagt har Air France nogle gode afgangs tider uden for mange mellemlandinger i forhold til mange andre flyselskaber. Og tros at man skal betale for Bagagen nu har de stadig nogle ok priser. Air France er helt sikkert slidt og kunne være meget bedre. Men hvis pris og ønsker til flytider og mellemlanding er fordelagtige vil vi bruge dem igen.

Rejsedato: juni 2019
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
Tak, Krukkehaven

Anmeldt 9. juli 2019 fra mobile enheder

Har rejst nogle gange med Air France fra Billund til Paris.
Det fungerer bare, afgang og ankomst stort set til tiden. Fin service ombord med lidt drikkevarer og en sandwich. Fornuftige priser og moderne / rene fly.
Det er ikke sidste gang jeg benytter mig af Air France.

Rejsedato: juli 2019
Tak, Ivan S
Anmeldt 3. juli 2019 fra mobile enheder

Min hustru og jeg fløj fra København til Paris (CDG) tur/retur i starten af maj. En rigtig fin tur alt i alt med rigtig fin og venlig betjening.

Vi blev forsinket fra CPH en time uden nærmere forklaring, men piloten må have skruet op for hastigheden, for vi ankom kun en halv time for sent. Så intet problem.

Man tillader dog alt for meget håndbagage ombord, da der var nærmest kamp om overhead rummene.

På turen hjem viste det sig, at vi havde overvægt. Det på trods af vi kun havde en kuffert med og havde betalt for en hver på 23 kg pr stk. Vores ene kuffert vejede ca 28 kilo. Andre flyselskaber kigger kun på den samlede vægt, men problemet viste sig at relatere sig til den maksimale vægt bagagepersonalet i Paris må løfte ad gangen. Fair nok. Personalet i CDG var super søde og venlige, og den ene tilbød også at skaffe en ekstra taske, hvis vi ikke kunne få tilstrækkelig vægt over i håndbagagen. Det lykkedes efter nogle forsøg og så var vi videre. Men husk, at selvom man betaler for vægten, kan man godt risikere at rende ind i problemer alligevel, hvis man ikke udnytter antallet af kufferter. Nu ved vi det til en anden gang.

Forplejning ombord både ud og hjem var inkluderet i prisen og bestod af små sandwich og drikkevarer både med og uden alkohol. Rigtig fint.

Jeg kan kun anbefale at tage turen med Air France.

Rejsedato: maj 2019
1  Tak, Tore B
Anmeldt 9. juni 2019 fra mobile enheder

Gnidningsfri tur og alt fungerer.
Nemt at checke ind online og bruge mobile boarding pass, dejligt når det er nemt at rejse.

Rejsedato: juni 2019
2  Tak, Tasja J
Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

Har rejst med air france for første gang og blev meget overrasket over, hvor godt det var i forhold til prisen. Præcis afgang og vi blev boardet i mindre hold, hvilket betød at alting ‘gled hurtigere’. Servering ombord på flyet uden beregning. Kan på det varmeste anbefale air france.

Rejsedato: maj 2019
1  Tak, wagner890