“Fin tur, i et noget beskidt fly”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 22. april 2019

Sæder og interiør var fint, der var dog tydelige tegn på at flyet lige var landet, med papir på gulvet, samt en del krummer i mit sæde. Høflig og korrekt betjening, der var lyttende og hjælpsomme

1  Tak, DenderDefender

Anmeldt 12. april 2019

Jeg har fløjet AF på forskellige langdistancer og jeg kan bestemt ikke klage. Seneste flyvning til Johannesburg var maden også god og service var i top. Da der var ved at blive gjort klar til natten, sagde den steward som servicerede os at vi så ud til at hygge os og ikke var klar til at sove så han gav os en flaske rødvin hver som vi kunne nyde inden søvnen. Det er da yderst venligt.

Tak, Lilli S
Anmeldt 11. april 2019 fra mobile enheder

Havde forventet en mere behagelig og kulinarisk oplevelse. Men blev desværre noget skuffet.

Aftensmaden var middelmådig og morgenmaden direkte dårlig.

Sæderne på flyet mellem Paris og København bukkede ligesom lidt op i lænden. Mega ubehageligt at sidde på.

Virker som et slidt fly - og et flyselskab der har glemt hvad komfort og god mad består af.

Rejsedato: april 2019
2  Tak, VengOlesen
Anmeldt 29. marts 2019

Gennem årene har jeg fløjet en hel del med Air France, som normalt regnes for et af de store og solide selskaber. Det var ikke det, jeg oplevede på denne flyvetur. Vi fik en forsinkelse på 2½ time med os fra Paris. Servicen i flyet var uengageret. Noget af skærmen foran min plads fungerede ikke. Maden var middelmådig og ikke særligt velsmagende. Bedre held næste gang.

Tak, Lars M
Anmeldt 20. marts 2019

Vi var forsinket på alle afgange. Der kom ingen forklaring på de sene afgange. Der var ringe service på flyene. Der gik op til 1 time inden maden kom rundt. Da vi skulle til Punta Cana fik vi først 10 min før ankomst indrejsepapirer, som skulle udfyldes. Disse papirer kunne vi have fået en time før ankomst. Flere personer var tydeligt påvirket af spiritus fået omborf

Rejsedato: februar 2019
Tak, Johanevensen215