“dårlig service samt ikke helt tilfredsstillende mad”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 20. marts 2019

Vi var forsinket på alle afgange. Der kom ingen forklaring på de sene afgange. Der var ringe service på flyene. Der gik op til 1 time inden maden kom rundt. Da vi skulle til Punta Cana fik vi først 10 min før ankomst indrejsepapirer, som skulle udfyldes. Disse papirer kunne vi have fået en time før ankomst. Flere personer var tydeligt påvirket af spiritus fået omborf

Rejsedato: februar 2019
Tak, Johanevensen215

Anmeldt 26. februar 2019

Jeg har sjælden oplevet så fantastisk service som den jeg fik med Air France på rejse fra København via Paris.
Venligt og opmærksomt personale, gratis mad og drikkevarer, efterhånden et særsyn, og af virkelig god kvalitetet, og en helt enestående hjælpsomhed over for handicappet ældre kvinde i mit selskab og med at hjælpe os med informationer omkring forbindelsesfly, da vi blev forsinkede i ankomsten til Paris. Alt storartet-

Rejsedato: november 2018
Tak, Petry
Anmeldt 22. februar 2019

Flyveturen levede fint op til forventningerne
Fin service ombord.
For lidt benplads
PC panel hvor man kunne se film m.v videre virkede ikke ved alle stole

Vi skulle skifte lufthavn fra Charles du Gaulle til Orly, det kunne være fint, hvis vi inden afrejse hjemmefra vidste at vi skulle hente gratis billetter på Air France kontor. Stod længe i kø ved bussen og dernæst sendt retur til hallen. Det kan gøres bedre

Rejsedato: januar 2019
Tak, GitteT_13
Anmeldt 16. februar 2019

Kort før jul fløj min kone og jeg til Frankrig for at fejre jul med vores søn og hans familie. Ved ankomsten til lufthavnen undrede vi os over at ikke et eneste fly fra København til Paris stod på monitorene; normalt er der adskillige daglige afgange København-Paris. Ved indcheckningen fik vi at vide at der var fem timers forsinkelse på vort fly. Indcheckningen var forvirret, og først efter passagerkontrollen blev jeg opmærksom på at jeg ikke havde modtaget noget bagagemærke på mit pas eller boardingkort.
I Paris dukkede min kuffert ikke op. Den dygtige dame i bagageinformationen kunne dog ud fra min billet se at kufferten var registreret, men ikke hvor den var. Dagen efter fik jeg oplyst at kufferten ikke havde forladt København og næppe ville nå frem til juleaften. Det var skidt da den bl.a. indeholdt en vakuumpakket flæskesteg. Mine stakkels franske børnebørn og deres forældre måtte derfor undvære flæskesteg juleaften. Heldigvis fandt vi en fin lammesteg, men det havde jo ikke meget med dansk flæskesteg med sprøde flæskesvær at gøre. Hver dag sagde Air France at jeg ville få kufferten i morgen, men først dagen inden vores hjemrejse 02.01 2019 nåede den frem, og da var flæskestegen ødelagt.
Efterfølgende var det rigtig besværligt at finde frem til det rigtige sted på Air Frances hjemmeside for at anmelde ønske om erstatning for flyforsinkelsen, udgifter til indkøb af tøj og andre fornødenheder under opholdet i Frankrig og ikke mindst erstatning for den ødelagte flæskesteg. Det var også stærkt utilfredsstillende at der ikke findes en dansk udgave af airfrance.dk, og at det var meget svært at finde et telefonnummer til en dansktalende Air France-medarbejder.
Nu halvanden måned efter julerejsen med Air France har jeg modtaget en tilfredsstillende erstatning for ovennævnte besværligheder. Undervejs var jeg i kontakt med adskillige venlige og høflige Air France-medarbejdere bortset fra en enkelt som opførte sig både nedladende og usympatisk, men effektive i forhold til at få en kuffert videre fra København via Paris til Vendôme i Frankrig kan man ikke sige Air France var.

Rejsedato: december 2018
Tak, leonaktor
Anmeldt 27. januar 2019

AF er generelt et godt og (næsten) pålideligt FlySelskab. Men når der er forsinkelser, og man har konnekt Fly, kniber det med opdaterede Infos, og får nemt modsatrettede beskeder. Bortset fra det så er Premium (mini Business) en positiv oplevelse, lige bortset fra når Purseren glemmer os...
Det værste er Charles DeGaule Airport, som er rodet, håbløs og umulig..
ikke mindst når man skal m AF Hop Airline fra "den lille Terminal" m de små Embraer til de mindre Lufthavne så som BLL. Den er træls, forvirrende og ikke særlig kundevenlig. Men bortset fra de negative følgevirkninger så er AF et rimeligt alternativ.

Rejsedato: januar 2019
Tak, Erik B