“Stor forskel på ud- og hjemrejse”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 19. januar 2019 fra mobile enheder

Vær forberedt på at din rejse bliver ændret - op til flere gange hvis du benytter Air France. Vores udrejse blev rykket 2 dage frem, hvilket betød at vi ikke kunne fejre jul med vores familier (fra 25. dec til 23. dec). Dette kostede 2 ekstra overnatninger, hvilket Air France ikke kompenserer for.
Hjemrejsen blev ændret så i stedet for 3-4 timers transit i Paris havde jeg 10 timer.

Selve turen ud foregik i et æld gammelt fly. Sæderne og pladsen mellem disse mindede om noget du ser i et charterfly til Mallorca. Der var urimeligt lidt plads. Heller ingen mulighed for at oplade sin tlf (til musik og lydbøger) hvilket er uacceptabelt på en tur på 9 timer.
Flyet på hjemrejsen var super fint i forhold til hvad man forventer af en lang flyvetur.

Deres service på Messenger er langsom og i et enkelt tilfælde svarede de først efter min rejse var påbegyndt.
Deres telefoniske service er fin.

1  Tak, LailaH379

Anmeldt 17. januar 2019

Vi har tidl. fløjet med selskabet, men må konstatere at service bliver mere og mere spartansk. Der er ingen drinks før middagen, der blev kun serveret kaffe til en del af passagererne, der var ingen service overhoved mellem de to måltider, der var ombord. I stedet kan man bevæge sig ned til køkkenet og få et glas vand/sodavand, men det er en smule besværligt, hvis man sidder inderst og skal forstyrre medpassagerer. Den varme servering er spiselig, men til alle serveringer får man iskolde boller, som er meget triste og uspiselige. Hvis ikke man kan varme de boller, kunne man evt. servere knækbrød eller kiks i stedet. Min karakter til Air France er absolut dalende.....

Tak, HannaR680
Anmeldt 16. januar 2019

En rigtig god oplevelse og rigtig god service. Dem flyver jeg med igen. Maden var rigtig god og vinene var gode

Tak, vapper2019
Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Særdeles dårligt vegetarmad på langdistance.
Helt utroligt at et fransk firma kan finde på at give noget menneske så ringe mad.
Er sikker på at maden er af bedre kvalitet i de franske fængsler !

Rejsedato: januar 2019
Tak, Mirakelstar
Anmeldt 9. januar 2019

Efter at have holdt jul i Paris, ville vi gerne hurtigt hjem til København.
Dette klarede Air France til UG.
Vi havde i alt 6 dage i Paris, og havde arrangeret det således, at vi fløj kl. omkring 21.00 for at få meste ud af sidste dag i Paris. Indtjekning i lufthavn og on-bourding på flyet gik hurtigt og effektivt og vi kom hjem til forventet tid.

Tak, Jens Allan J