“Ækelt og overfladisk.”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Særdeles dårligt vegetarmad på langdistance.
Helt utroligt at et fransk firma kan finde på at give noget menneske så ringe mad.
Er sikker på at maden er af bedre kvalitet i de franske fængsler !

Rejsedato: januar 2019
Tak, Mirakelstar

Anmeldt 9. januar 2019

Efter at have holdt jul i Paris, ville vi gerne hurtigt hjem til København.
Dette klarede Air France til UG.
Vi havde i alt 6 dage i Paris, og havde arrangeret det således, at vi fløj kl. omkring 21.00 for at få meste ud af sidste dag i Paris. Indtjekning i lufthavn og on-bourding på flyet gik hurtigt og effektivt og vi kom hjem til forventet tid.

Rejsedato: december 2018
Tak, Jens Allan J
Anmeldt 17. december 2018

Fint at man kan flyve direkte til cr uden mellemlanding i USA, som altid er stressende/dødssygt! Dog altid en ekstra stop på hjemmerejsen (Caracas el.lg.).
Samme tur kan laves med Iberia over Madrid.
Jeg gør alt for at undgår mellemlanding i staterne, med alt hvad der indebærer af køer, ind og udrejse permit, sikkerhed, emsige kontrollører, osv

Rejsedato: februar 2018
1  Tak, Penelope S
Anmeldt 17. december 2018

Flyet blev aflyst fra Punta Cana. Blev henvist til en gammel nedslidt 747. TV i sædet fungerede ikke sædet kunne ikke skydes tilbage. Da vi nåede til Paris var vores fly til København fløjet. Vi måtte selv finde flymulighed hjem. Afgang 6 timer senere.
Vi rejser meget men har aldrig prøvet så dårlig service.
Da vi kom hjem klagede vi til Air France i København. Men fik aldrig nogen tilbagemelding

Rejsedato: januar 2018
Tak, Tom S
Anmeldt 9. december 2018

Flyet var virkelig slidt indvendig, sæderne kunne ikke lægges ordentligt ned og tv fungerede kun halvdelen af tiden. Personalet var arrogante og meget lidt servicemindet. Og så var det umuligt at forstå hvad de sagde. Selv om det er et fransk selskab, så burde det personale der flyver internationale ruter kunne bedre engelsk end det de præsterede, størstetiden blev ting kun sagt på fransk og i de tilfælde hvor der blev snakket engelsk var det så ringe, at man ikke fattede beskeden.
Deres film og tv var præget af dårlige franske produktioner og der var næsten ingen “blockbuster film”
Maden var dog ok.

Rejsedato: december 2018