Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Fin service”
Anmeldelse af Air France


Anmeldt for 15. februar 2018

Udmærket flyrejse. Siddepladsen går an. God servering med drikkevarer inkluderet.
Venligt og professionelt personale.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, egon1948
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (19.618)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

13-17 af 19.618 anmeldelser

Anmeldt for 8. februar 2018 fra mobile enheder

Vores oplevelse af bestilling af billetter og informationsniveau inden afrejse er fin.
Vi modtager en mail om ekstra oplysninger der skal udfyldes det var lidt forvirrende.
Vi blev informeret via sms både på udtur og retur at vi skulle flyve med Warmos Air i stedet for Air France, det var en fin oplevelse med fin betjening.
Som udgangspunkt havde vi to punkter som Air France kunne gøre bedre.
1. Vi ventede ekstraordinært i Paris lufthavn ved udrejse. Først stod vi i kø ved gaten næsten en time, efterfølgende sad i vi transferbussen lige ved siden af flyveren i 45 min (50 rejsende i en lukket bus, meget varmt) i Gaten kom en ansat rund og fortalte noget i køen, men kun på Fransk, vi andre var usikre på hvorlænge vi skulle stå der. I bussen fik vi ingen info overhovedet. Vi har dog efterfølgende fået en kompensation for forsinkelsen på 100 € til nye billetter, det var vi selvfølgelig meget glade for.
2. Vi benyttede E-billetter på telefonen ved udrejse, rigtig smart. Problemet er når man skal hjem, det er først muligt at tjekke ind dagen før hjemrejse, men lufthavnen i Punta Cana giver ikke mulighed for at benytte E-billetter. Det kan Air France ikke stå til regnskab for, men der burde være en mulighed for at tilbyde print i lufthavnen eller mulighed for tjekke ind sammen med udrejse. Air France skal have ro for at de oplyste at det ikke var muligt at benytte E-billet i lufthaven, ellers havde vores udfordring været noget større.
Vi bestiller meget gerne rejse med Air France igen

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Gitte T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 5. februar 2018 fra mobile enheder

Det var en god oplevelse at flyve med Air France, trods turbulensen hele vejen til Brasilien og tilbage til Paris. Professionelle, imødekomme og hjælpsomme kabine personale. Maden var rigtig god, underholdning ombord i form af filmen og musik var gode. Der var forsinkelsen på 9 timer fra Sao Paulo til Paris, vi fik anvist et hotel og fik god mad og alt var i orden.
Vi søgt og fik erstatning for forsinkelsen uden problem. Tak Air France.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Ida P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 10. januar 2018

Service på Air-France-fly er begrænset, og til dels baseret på, at passagerer under flyveturen selv henter evt. drikkevarer m.v. bagest i flyet. Den varme ret, der serveres på de lange distancer smager forbavsende godt, men boller er iskolde og trist. Det burde være muligt at varme disse en smule. Flyene virker lidt slidte, den lille skærm i stoleryggen er med meget dårlige/uklare billeder, hvis man feks ønsker at følge flyrejsen undervejs. Som hos mange andre selskaber er det umuligt at høre de informationer, der gives overflyets højtalere. Service i lufthavnene er rigtig god, indtjekning m.v. forløber hurtigt og ubesværet. Man skal være opmærksom på, ved mellemlandinger i Paris, (Charles deGaulle) - at have god tid, da afstandene er store og der er sikkerhedscheck undervejs.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Hanna R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2. januar 2018 fra mobile enheder

Fløj fra Hamborg via Paris til Havana i December 2017.
Nyt fly fra Hamborg men videre fra Paris ved det en Boeing 777-300 af ældre dato. Ingen mulighed for at lade telefon eller tablet og en meget lille skærm med begrænset udvalg af film.
Servicen ombord var god og man kan ikke sætte en finger på besætningens hjælpsomhed.
Ville gerne gøre turen om igen

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Williamaeroe
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.