“Både og...”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt for 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Oplevelsen med at flyve med Airbus 380 var fantastisk! Man kunne stort set ikke mærke at man letter eller lander.
Men når det så er sagt så var det et gammelt udtjent fly med slidt og ødelagt interiør. Dårlige skærme med grov opløsning og dårligt udvalg af film. Personalet måtte også gerne have haft et smil på læben.

Tak, Roj1000

Anmeldt for 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde en fantastisk tur til Mexico, men fløj med det værste selskab jeg har prøvet.
Der var blevet løjet med tiden det tog til Cancun. Der stod 15 det tog 19. På vej hjem valgte de at ændre vores fly fra Paris til KBH fordi de sagde vi ikke kunne nå det. Det kunne vi godt men det var de ligeglade med. Vi endte med at måtte vente 10 timer i Paris. Måden det blev håndteret på var ekstrem dårlig. Arrogant personale, der var ligeglade og forplejning og kompensation stemte overhovedet ikke overens med den omkostning det havde for os at måtte vente 10 TIMER. Alt den energi vi havde fået opbygget på en skøn forsvandt efter at have rejst med Airfrance.
Vi valgte at rejse hjem en dag senere for at kunne få den gode flytid som Airfrance tilbød, men det endte med at blive værre end jeg nogensinde har oplevet.
Jeg vil aldrig anbefale andre at rejse med Air France

Tak, Anettemikkelsen
Anmeldt for 1. september 2017

flot service om bord på flyet, dejligt at man kunne få en forfriskning uden beregning. Der var gode tæpper og puder til natten. En god flyvetur når man skal flyve langt

Tak, inger V
Anmeldt for 1. september 2017

At Air France foretrækker tømme siddeplads i fly, i stedet for at opgradere passager, hvilke havde buddet for opgradering, undrer det mig.

Ellers stadig et godt alternativ til at rejse direkt til Florida fra København, dog kuh et alternativ.

Med venlig hilsen

Curra

Tak, If A
Anmeldt for 30. august 2017

Dejlig tur med air france direkte til bordeaux og retur for 1000 kr Og så med et klassisk flyselskab med service og servering

Tak, henningaasborg