“Flot service”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt 1. september 2017

flot service om bord på flyet, dejligt at man kunne få en forfriskning uden beregning. Der var gode tæpper og puder til natten. En god flyvetur når man skal flyve langt

Tak, inger V
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. september 2017

At Air France foretrækker tømme siddeplads i fly, i stedet for at opgradere passager, hvilke havde buddet for opgradering, undrer det mig.

Ellers stadig et godt alternativ til at rejse direkt til Florida fra København, dog kuh et alternativ.

Med venlig hilsen

Curra

Tak, If A
Anmeldt 30. august 2017

Dejlig tur med air france direkte til bordeaux og retur for 1000 kr Og så med et klassisk flyselskab med service og servering

Tak, henningaasborg
Anmeldt 30. august 2017

Vi skulle til Los Angeles via Paris. Da vi ville tjekke ind I CPH kunne de ikke printe vores bordingspass ud, kun til Paris. De sagde at I Paris ville de kunne printe bordingpass ud til resten af turen til Los Angeles. Da vi nåede til Paris kunne de heller ikke I deres system printe vores bordingspass ud, hvilke gjore at vi ikke nåede vores fly til USA så vi fik en ufrivillig overnatning I Paris, som de ikke ville betale selvom det er dem som ikke kunne printe vores bordingpass ud. En ekstraudgift. Da vi nåede til Los Angeles var vores kufferter ikke med, de havde glemt at de havde sendt dem den det fly som vi ikke nåede, så vi måtte vente 2½ dag på at modtage vores kuffert. De sagde at vi kunne kontakte selskabet når vi kom hjem for at få det godtgjort med det ville de slet ikke høre på. Vi skulle køre en retsag hvis vi ville gøre os forhåbninger om at få nogle af pengene tilbage.

Tak, BTur
Anmeldt 30. august 2017

Vældig god tur hvor vi nåede vores fly nr 2 (skift i Charles de Gaulle Lufthavn), selvom det var lige ved at gå galt. Vi fløj også turen retur og den gik også meget fint. Venlig ekspedition af kabinepersonale.

Tak, Puttemarts