Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Service”
Anmeldelse af Air France


Anmeldt for 3. august 2017

Flyet var overbooket og vi komme ikke med den bookede afgang. Vi fik uden problemer kompensation 250 € per person + spisebilletter til restaurant. Vi kom med næste afgang.
Der serveres snacks/sandwich og drikkevarer uden beregning på den korte flyvetur.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Karina B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (19.712)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

29-33 af 19.712 anmeldelser

Anmeldt for 25. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker service og rigtig venligt personale. Der serveres forfriskning på turen uden beregning generelt bare rigtig god oplevelse at flyve med dem. Flyveturen gik hurtigt med den gode stemning og flyet var rent og pænt og med ok plads.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, jesper b
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

håndtering af Checkinn i HAM. Uforståelige skilte, lange ventetider i Checkinn, uhøfligt personale og jeg kunne blive ved. Medarbejder prioriterede at udlevere skilte til håndbagage, der dog skulle vise sig at være fuldstændig ligegyldige, i stedet for at hjælpe med Checkinn, hvor køen bare blev længere og længere. Samme talentløse personale fik videreført total kaos ved ombordstigning. Servicen på flyet dog væsentlig bedre.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Per T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 27. juni 2017

Super service ombord. Nogle af de ansatte var lidt småsure, men dem der ikke var, var utrolig venlige.
Dog ekstrem dårlig underholdning, var med 4 airfrance fly, og alle 4 var forsinkede, og det var ikke passagernes skyld.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Dorthe7
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 26. juni 2017

ingen service. Uspiselig mad - specielt morgenmaden - ingen alkoholservering ud over til måltidet - ingen mulighed for at købe - ingen alkoholiske drikkevarer ud over rød og hvidvin af dårlig kvalitet. ufoskammet personale. Meget lang flyvetur på den måde.!!

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, peter r
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.