“Service”
Anmeldelse af Air France

Anmeldt for 3. august 2017

Flyet var overbooket og vi komme ikke med den bookede afgang. Vi fik uden problemer kompensation 250 € per person + spisebilletter til restaurant. Vi kom med næste afgang.
Der serveres snacks/sandwich og drikkevarer uden beregning på den korte flyvetur.

Tak, Karina B

Anmeldt for 25. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker service og rigtig venligt personale. Der serveres forfriskning på turen uden beregning generelt bare rigtig god oplevelse at flyve med dem. Flyveturen gik hurtigt med den gode stemning og flyet var rent og pænt og med ok plads.

Tak, jesper b
Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

håndtering af Checkinn i HAM. Uforståelige skilte, lange ventetider i Checkinn, uhøfligt personale og jeg kunne blive ved. Medarbejder prioriterede at udlevere skilte til håndbagage, der dog skulle vise sig at være fuldstændig ligegyldige, i stedet for at hjælpe med Checkinn, hvor køen bare blev længere og længere. Samme talentløse personale fik videreført total kaos ved ombordstigning. Servicen på flyet dog væsentlig bedre.

Tak, Per T
Anmeldt for 27. juni 2017

Super service ombord. Nogle af de ansatte var lidt småsure, men dem der ikke var, var utrolig venlige.
Dog ekstrem dårlig underholdning, var med 4 airfrance fly, og alle 4 var forsinkede, og det var ikke passagernes skyld.

Tak, Dorthe7
Anmeldt for 26. juni 2017

ingen service. Uspiselig mad - specielt morgenmaden - ingen alkoholservering ud over til måltidet - ingen mulighed for at købe - ingen alkoholiske drikkevarer ud over rød og hvidvin af dårlig kvalitet. ufoskammet personale. Meget lang flyvetur på den måde.!!

Tak, peter r