“Ret slidt”
Anmeldelse af Air China

Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fløj fra Cph til Beijing, hvor vi havde en lang mellemlanding, så vi ku nå at gå en tur på Den Kinesiske Mur og på den Himmelske fredsplads, DET var en oplevelse og kan anbefales. Selv flyveturen var lige lovlig discount, flyet var fra ruder konge var knægt med skærme, der ikke fungerede, og mit bord var i stykker, så vi måtte skifte plads. Betjeningen sød og venlig. Næste gang tror jeg, jeg vil bruge lidt flere penge og håbe på et fly af lidt nyere dato, men fik nok hvad jeg betalte for

Rejsedato: januar 2020
Tak, C1968FJdianac

Anmeldt 13. juni 2019 fra mobile enheder

Air China/ Flysmarter med Premium PAS PÅ !!!
Air China PAS PÅ !!!
Bookede Premium class fra Guangzhou til Beijing. Det fandtes ikke, derfor fik jeg et normalt sæde i economy.
Stor var skuffelsen da jeg skulle videre fra Beijing til Kbh med Premium(10 timer), der havde de været så frække at kalde economy nædudgangsæder for Premium!
Jeg er overbevist om at enten snyder Flysmarter eller også gør Air China. Det er ikke pænt, derfor 1 stjerne og et løfte om aldrig at bruge hverken Flysmarter eller Air China mere. Det er gang nr 3 det sker, sidst var i april 2019, og der tænkte jeg det var en fejl, men det kan det ikke være. Fusk og så er det i øvrigt nogle gamle skodfly på den rute.

Rejsedato: juni 2019
2  Tak, mikedk2920
Anmeldt 8. april 2019

Super fin oplevelse. God service trods det engelske sprog er lidt svært for personalet. Benplads godkendt, pude og tæppe til rådighed, tv og film muligheder var fine, god mad, masser af gratis af drikkevarer

Rejsedato: marts 2019
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, Betina L
Anmeldt 9. februar 2019 fra mobile enheder

Vi var 6 Pers som fjøj med air china fra København til Beejing og derfra til Bangkok. Med bange anelser, efter at ha læst de dårlige anmeldelser, men de blev gjort til skamme. Stewardesserne var søde og meget venlige og ja deres engelske var mangelfuldt, men de fleste danskere taler jo selv elendigt engelsk, men det betyder da ikke det er et problem. Maden var ganske fortræffelig og ikke meget kinesisk. Vi fløj turen til Bangkok sidste år med Norwegian og der var maden elendig og den skulle man betale i dyre domme for på air china var alt gratis. Turen med air china kan kun anbefales.

Rejsedato: februar 2019
4  Tak, 241j_rgenh
Anmeldt 22. januar 2019

Jeg fløj med min kæreste fra København til Bangkok over Beijing med Air China. Vi vidste forinden turen, at flyene og in-flight entertainment ville være af ældre dato, hvorfor vi medbragte en ipad med en masse downloadet underholdning, hvilket gjorde turen overkommelig. Så husk endelig egen underholdning.
Ruten mellem CPH og PEK var med en A330, og der var fint med plads i den, dog virkelig ringe entertainment. PEK - BKK var i en 737, hvilket virkelig var en skam, dog varede turen "kun" ca. 5,5 timer, men eftersom vi allerede havde fløjet 9 timer, var en 737 ikke ligefrem det mest foretrukne fly at vælge. BKK - PEK var dog en 777, i hvilken entertainment faktisk var overraskende god og pladsen lidt bedre end en A330.

Maden var kedelig for at sige det kort, men man blev ofte serviceret med drikkevarer, hvilket er et plus.

Alt i alt en fin tur til pengene, men jeg foretrækker en kortere tur næste gang eller eventuelt et stop-over i 1-2 dage i Beijing.

Rejsedato: januar 2019
    • Mad og drikkevarer