“Dårlig mad, koldt og ringe underholdning”
Anmeldelse af Air Canada

Anmeldt for 29. oktober 2017 fra mobile enheder

De 3 vigtigste punkter først:
Spis hjemmefra eller medbring mad.
Medbring selv underholdning.
Hav ekstra tøj med i flyet.
Jeg fløj på en overnight til CPH, og flyver næppe med Air Canada igen. Maden var virkelig ringe, og der var aldeles iskoldt i flyet. Det påpegede flere, men intet skete. “Underholdningen” er langt under normal standard, og der er (naturligvis) ikke wifi ombord. Air Canada bør indtræde i det 21 århundrede og optimere deres oplevelse for deres kunder for det her lever de ikke længe på. Eneste plus var venlig og imødekommende service fra kabinepersonalet. Anbefales ikke!

Tak, jakobmh

Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi skulle fra LA til Cph med mellemlanding i Toronto. Fra LA til Toronto - en tur på over fire timer - fik man intet at spise (kunne købes til en formue) - ikke så meget som en peanut! Kun noget at drikke (vand/juice/kaffe,The) Og der var pivkoldt, men ingen tæpper.

Turen fra Toronto til Cph foregik på et ældgammelt fly, med sæder hvor skummet var siddet i stykker og skærmene/lyden ikke fungerede eller var dårlige. Aftensmaden var elendig og sparsom - morgenmaden, som blev kaldt 'a light metal' var en skive sandkage...

Det skal dog siges, at personalet i LA var meget venlige og hjælpsomme med transitvisum, som vi ikke vidste, vi skulle søge. Så lige dér var de gode - men ellers vil vi anbefale at gå i en stor bue udenom Air Canada.

Tak, Lone Bøye T
Anmeldt for 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Air Canada har vidst længe at flyet var aflyst, Men de venter til cheking før vi får besked. De siger at flyet er aflyst grundet en syg besætninger og dette er sket 3 gange før!!! I Lima bliver nogen af os som er heldige kørt en time væk til et fint hotel med fin morgenmad, vi bliver hentet igen morgen efter. Vi kommer på et nyt fly til Toronto hvor vi igen skal på hotel da vi selvfølgeligt har mistet det andet fly. Air Canada har booket os ind på et hotel som vi selv skal finde frem til. På hotelet bliver vi opkrævet 40$ som depositum. Vi ankommet ved 12 om natten uden aftensmad, og hotelet har ingen restaurant eller bar. Vi må selv ud og betale mad!
Vi fik af vide at vi kunne blive på hotelet indtil hbo skulle tjekke ind i flyet, Men kl.12 bliver vi smidt ud fra hotelet da vi skulle haft checket ud kl.11.
I lufthavnen beder jeg om en mad kupon, Det tager dem 40 min. Indtil der kommer en anden chef og ordner det. Vi får 20$ canadiske,hver at spise for. Der efter venter vi 6 timer i lufthavnen.
Det tog 3 dage at komme hjem.

Tak, Belinda D
Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt ikke tilfredsstillende, rigtig ringe service, efter 3 fantastiske uger i Canada sluttede turen med en rigtig dårlig oplevelse, maden var ringe og smagte slet ikke som andre flyselskaber i den klasse,

Tak, Lars D
Anmeldt for 6. september 2017 fra mobile enheder

Det var min tiende flyvetur over Atlanten, og min første tur med Air Canada, det bliver også min sidste med det selskab. Sure stewarder og stewardesser, dårlig service og ikke mindst den værste forplejning jeg nogensinde har oplevet. Jeg flyver en del via mit arbejde, og har oplevet svingende service og kvalitet, men intet så ringe som dette. Hvis muligt vil jeg anbefale ikke at benytte dem

Tak, DenderDefender