“Aflyst fly”
Anmeldelse af Air Canada

Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Air Canada har vidst længe at flyet var aflyst, Men de venter til cheking før vi får besked. De siger at flyet er aflyst grundet en syg besætninger og dette er sket 3 gange før!!! I Lima bliver nogen af os som er heldige kørt en time væk til et fint hotel med fin morgenmad, vi bliver hentet igen morgen efter. Vi kommer på et nyt fly til Toronto hvor vi igen skal på hotel da vi selvfølgeligt har mistet det andet fly. Air Canada har booket os ind på et hotel som vi selv skal finde frem til. På hotelet bliver vi opkrævet 40$ som depositum. Vi ankommet ved 12 om natten uden aftensmad, og hotelet har ingen restaurant eller bar. Vi må selv ud og betale mad!
Vi fik af vide at vi kunne blive på hotelet indtil hbo skulle tjekke ind i flyet, Men kl.12 bliver vi smidt ud fra hotelet da vi skulle haft checket ud kl.11.
I lufthavnen beder jeg om en mad kupon, Det tager dem 40 min. Indtil der kommer en anden chef og ordner det. Vi får 20$ canadiske,hver at spise for. Der efter venter vi 6 timer i lufthavnen.
Det tog 3 dage at komme hjem.

Tak, Belinda D

Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt ikke tilfredsstillende, rigtig ringe service, efter 3 fantastiske uger i Canada sluttede turen med en rigtig dårlig oplevelse, maden var ringe og smagte slet ikke som andre flyselskaber i den klasse,

Tak, Lars D
Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Det var min tiende flyvetur over Atlanten, og min første tur med Air Canada, det bliver også min sidste med det selskab. Sure stewarder og stewardesser, dårlig service og ikke mindst den værste forplejning jeg nogensinde har oplevet. Jeg flyver en del via mit arbejde, og har oplevet svingende service og kvalitet, men intet så ringe som dette. Hvis muligt vil jeg anbefale ikke at benytte dem

Tak, DenderDefender
Anmeldt 3. september 2017

Vi fløj med Air Canada fra København i juli måned, Turen over atlanten gik fint. men mellemlanding i Toronto blev forsinket, samtidig med de flyttede date flere gange, hvilket forvirrede både deres medarbejdere samt passagererne. På vej hjem fra Las Vegas, var der forsinkelser igen, hvilket resulterede i at vi måtte løbe igennen lufthavnen for at nå vores fly over atlanten. Filmene på flyene var ikke så updaterede og var en smule kedelige. Maden kan man ikke sige smagte dårligt, da det ikke smagte af noget. Jeg håber Air Canada arbejder på de to ting, da det øger oplevelsen en del.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, LarsGam
Anmeldt 30. august 2017

God orientering om forsinkelser. God service, venligt personale. En behagelig rejse. Gode sæder. Valget af underholdning på tablet var fin - lidt for enhver smag.
Morgenmaden på retur rejse var ikke god.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, FruMadsenOdense