“Dårlig oplevelse”
Anmeldelse af Air Canada

Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Det var min tiende flyvetur over Atlanten, og min første tur med Air Canada, det bliver også min sidste med det selskab. Sure stewarder og stewardesser, dårlig service og ikke mindst den værste forplejning jeg nogensinde har oplevet. Jeg flyver en del via mit arbejde, og har oplevet svingende service og kvalitet, men intet så ringe som dette. Hvis muligt vil jeg anbefale ikke at benytte dem

Tak, DenderDefender

Anmeldt 3. september 2017

Vi fløj med Air Canada fra København i juli måned, Turen over atlanten gik fint. men mellemlanding i Toronto blev forsinket, samtidig med de flyttede date flere gange, hvilket forvirrede både deres medarbejdere samt passagererne. På vej hjem fra Las Vegas, var der forsinkelser igen, hvilket resulterede i at vi måtte løbe igennen lufthavnen for at nå vores fly over atlanten. Filmene på flyene var ikke så updaterede og var en smule kedelige. Maden kan man ikke sige smagte dårligt, da det ikke smagte af noget. Jeg håber Air Canada arbejder på de to ting, da det øger oplevelsen en del.

Tak, LarsGam
Anmeldt 30. august 2017

God orientering om forsinkelser. God service, venligt personale. En behagelig rejse. Gode sæder. Valget af underholdning på tablet var fin - lidt for enhver smag.
Morgenmaden på retur rejse var ikke god.

Tak, FruMadsenOdense
Anmeldt 5. august 2017

På samme dag to forskellige oplevelser med Air Canada. Først ca 7 timer fra Lima til Toronto, og derefter ca. 7 timer fra Toronto til Frankfurt. Den første maskine havde god plads til benene men ingen skærm og medieaktiviteter, mens anden maskine havde super medie og aktivitet men meget lidt plads til benene. OG, det er IKKE maden man husker Air Canada for.

Tak, Brian B
Anmeldt 29. juli 2017

Flyet fra København til Toronto var sådan set ok unden at være noget man vil huske. Men flyet retur var elendigt, sæderne ekstrem smalle og meget lidt benplads. Dem bruger vi ikke en anden gang.

Tak, Lund_jorgensen