“Flyrejse København/Moskva og retur Rostov ved Don/København”
Anmeldelse af Aeroflot

Anmeldt for 7. oktober 2017

Flyrejsen fra Kbhvn til Moskva var ok. Fly mv er i orden - der er ingen mad ombord, gratis vand/kaffe og andre læskedrikke, øl kan købes. Retur-flyrejse fra Rostov ved Don via Moskva til Kbhvn var samme kvalitet. Men handling i Moskvas lufthavn var ret kritisabel. Der var ret kort tid fra ankomst til afgang, så personalet i Moskva skulle være behjælpelig med at guide til tilslutningsflyet til København, den hjælp var ikke god. Der er paskontroller mv og afstandende mellem de to gates var flere kilometer. Man skal påregne rigtig god tid, såfremt man har flyskifte i Moskva!

2  Tak, Hanna R

Anmeldt for 14. september 2017

Fløj hjem fra ferie med Aeroflot. Første gang vi prøvede selskabet.
Man har hørt meget gennem årene, om Aeroflot - meget dårligt, men vi blev vældig positivt overrasket.
Maskinen var faktisk nyere en den SAS maskine vi fløj ud med.
God service, fly til tiden og venligt personale.
....og så fik vi mad ombord!!!

Tak, Per S
Anmeldt for 10. august 2017

Min familie og jeg var på same tur som Stine L og Diana N fra Phuket til København d. 15/7-17. Jeg kan kun give dem ret, det selskab fortjener minus stjerner. Stine L, din beskrivelse af hele turen er spot on. Det var helt grotesk hvor dårlig service Aeroflot har ydet, både I lufthavnen I Phuket, I luften og I Moskva lufthavn. Desværre ser det ud til at forsætte her efter turen. Med en forsinkelse på 22 timer har vi krævet kompentation, desværre svarer Aeroflot ikke engang på vores henvendelser, men det er desværre nok det vi kunne forvente. ALDRIG MERE AEROFLOT!

1  Tak, Marianne L
Anmeldt for 6. august 2017 fra mobile enheder

Var med på samme tur fra Phuket til København som en af de tidligere anmeldere d. 15.7. Magen til dårlig service har jeg ALDRIG oplevet nogen steder!

Alt fra informationsniveau til maden på flyet og personalets manglende interesse i at hjælpe - både i luften og i lufthavnen i Moskva - var under al kritik.

Vi måtte i Moskva selv foreslå at vi kunne blive fløjet via en anden destination, for at komme tidligere hjem. Personalets udgangspunkt var, at vi bare måtte vente se 19 timer der var til et ledigt fly til Kbh. Vi blev ikke tilbudt hotel i lufthavnen, og fik kun vouchers, der ikke kunne bruges særlig mange steder, til mad.

Vi har efterfølgende klaget til Aeroflot og deres manglende service fortsætter her. Vi har fået afslag på kompensation både for forsinkelsen og for ekstra udgifter ved opholdet i München.

Jeg vil ALDRIG anbefale Aeroflot til nogen som helst!!!

1  Tak, Diana N
Anmeldt for 30. juli 2017

Bestilte 7 billetter, gode fly med elendig service, personalet virkede ikke interesseret og ligeglad

Tak, Ulrich K