“Overraskende godt”
Anmeldelse af Aeroflot

Anmeldt 4 uger siden

Fløj hjem fra ferie med Aeroflot. Første gang vi prøvede selskabet.
Man har hørt meget gennem årene, om Aeroflot - meget dårligt, men vi blev vældig positivt overrasket.
Maskinen var faktisk nyere en den SAS maskine vi fløj ud med.
God service, fly til tiden og venligt personale.
....og så fik vi mad ombord!!!

Tak, Per S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10. august 2017

Min familie og jeg var på same tur som Stine L og Diana N fra Phuket til København d. 15/7-17. Jeg kan kun give dem ret, det selskab fortjener minus stjerner. Stine L, din beskrivelse af hele turen er spot on. Det var helt grotesk hvor dårlig service Aeroflot har ydet, både I lufthavnen I Phuket, I luften og I Moskva lufthavn. Desværre ser det ud til at forsætte her efter turen. Med en forsinkelse på 22 timer har vi krævet kompentation, desværre svarer Aeroflot ikke engang på vores henvendelser, men det er desværre nok det vi kunne forvente. ALDRIG MERE AEROFLOT!

Tak, Marianne L
Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

Var med på samme tur fra Phuket til København som en af de tidligere anmeldere d. 15.7. Magen til dårlig service har jeg ALDRIG oplevet nogen steder!

Alt fra informationsniveau til maden på flyet og personalets manglende interesse i at hjælpe - både i luften og i lufthavnen i Moskva - var under al kritik.

Vi måtte i Moskva selv foreslå at vi kunne blive fløjet via en anden destination, for at komme tidligere hjem. Personalets udgangspunkt var, at vi bare måtte vente se 19 timer der var til et ledigt fly til Kbh. Vi blev ikke tilbudt hotel i lufthavnen, og fik kun vouchers, der ikke kunne bruges særlig mange steder, til mad.

Vi har efterfølgende klaget til Aeroflot og deres manglende service fortsætter her. Vi har fået afslag på kompensation både for forsinkelsen og for ekstra udgifter ved opholdet i München.

Jeg vil ALDRIG anbefale Aeroflot til nogen som helst!!!

1  Tak, Diana N
Anmeldt 30. juli 2017

Bestilte 7 billetter, gode fly med elendig service, personalet virkede ikke interesseret og ligeglad

Tak, Ulrich K
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Hvis jeg kunne give minus stjerner, havde de fået det!

På vores rejse til Phuket fløj vi med Aeroflot, hvor vi begge veje skulle mellemlande i Moskva. Den første tur fra Danmark til Moskva gik der lige en times tid før vi kom i luften, desværre var der ikke nogle informationer så vi sad bare og ventede i flyveren. På turen fra Moskva til Phuket havde vi så signal fejl på landingsbanen, så vidt vi forstod, så her blev vi yderligere 2 timer forsinket.
Da vi så skulle hjem gik det helt galt. Vi sad i lufthavnen og ventede på vores fly skulle boarde 10.05 Thailandsk tid, og flere af os blev lidt utålmodige da klokken var 10.40, da vores fly var sat til at flyve 10.45. Vi var ikke de eneste som skulle med fly videre fra Moskva, så det ville være øv at komme for sent. Nå men personalet stod bare og kigge og så omkring 10.45 kom en besked over højtaleren med at vores fly var 5 timer forsinket, alle blev mindre glade og ville udspørge personalet om dette nu kunne passe? Da vi kontaktede personalet fik vi så af vide at vi først kunne komme af sted næste aften, så i stedet for 10.45 lørdag ville de regne med sent søndag aften. Folk var sure og frustreret, men de transporterede os til et hotel 1 time væk i Phuket by. Dette hotel var smukt og moderne, men vi kunne kun få vand i forbindelse med måltider og vi måtte ikke forlade hotellet fordi der kunne komme informationer så vi måtte købe vand via mini baren på vores værelse. Det var godt nok ikke i orden. Poolen på hotellet var ikke rengjort og der var 4 liggestole (vi var altså et helt fly fuld af mennesker) internettet var rigtig sløvt, samt lidt for små værelser. Men da klokken var 15.45 ringede de og sagde bussen ville hente os kl 16, et kvarter efter de ringede. det var meget fint og vi kom afsted og fløj derfra kl. 19. Da vi så kommer til Moskva ved 1 tiden søndag nat er vores fly kl 19.55 lørdag jo fløjet eftersom vi var forsinket. Personalet siger til os at det næste først flyver 19.55 søndag aften! vi skulle altså have siddet i Danmark kl 21.55 lørdag.. damen vi snakkede med ville på ingen måder hjælpe os fordi vi SKULLE bruge deres selskab som kun havde den tid til Danmark, dette var også på trods af at vi kunne gå ind og se afgange fra Moskva med andre selskaber med ledige pladser, det var bare ikke muligt med mindre vi købte en billet til 1700 kr pr person.. så de ville have os til at vente 18 timer på en lufthavns bænk, vi måtte ikke engang komme ind i en lounge eller noget, og til mad fik vi en voucher på 1000 Rub som skulle holde til vi skulle afsted.. det var utrolig dårlig service og på intet tidspunkt fik vi et undskyld eller noget! Dårligt selskab... en af de andre danskere havde heldigvis været i fly branchen i 25 år og fik diskuteret sig frem til at alle Danskerne kunne få et fly til München kl 06.05 med Aeroflot, hvor vi så "kun" skulle vente 7 timer i München på et fly til DK med Lufthansa(i øvrigt meget sødere personale og bedre mad med kolde drikkervare ombord).. i mens vi ventede i München havde vi dog ikke nogle voucher så vi måtte selv betale mad og drikke.

Maden ombord var rigtig dårlig, det smagte er plastik og var på ingen måder friskt eller lækkert. drikkevarerne var varme, Strømmen til fx opladere og Tv'et man kunne se film på, var slukket hele turen fara Phuket så der var ikke noget at lave medmindre man havde en opladt powerbank der holdte i 10 timer... personalet stod og sukkede og virkede sløve og ikke smilende, det var MEGET svært at forstå deres engelske. Vil dog rose dem for deres landinger, de var rigtig gode, men det var nok også det eneste positive her.

-Alt i alt så da vi tog fra hotellet og til vi landede i Danmark var der næsten gået 42 timer, for en tur som ville have taget 15. Jeg vil ALDRIG bruge Aeroflot igen eller foreslå dem til andre. ALDRIG!

5  Tak, Stine L