“god benplads”
Anmeldelse af Pegasus Airlines

Anmeldt for 5. december 2017

Venligt personale, god plads i sædet og til benene (170 cm høj og 65 kg)
Maden var ikke særlig spændende og drikkevarer er for dyre generelt.
drop det film og køb af høretlf, de fleste har deres egen undeholdning med.

1  Tak, Dyreborg

Anmeldt for 1. december 2017

Jeg har brugt Pegasus Airlines flere gange før, og de er mit foretrykne budget selskab, da servicen er god. Man får naturligvis hvad man betaler for, men der har altid været rent og pænt - vil bestemt vælge dem igen i fremtiden. :)

Tak, CharlotteBjoern
Anmeldt for 5. november 2017

Madvarer følger IKKE drikkevarer !!!! Du kan spise maden inden den bliver kold men skal du vente på drikkevare er maden blevet kold......

• Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Sky-tours
Tak, Torben R
Anmeldt for 30. juli 2017

Vi har i forskellige sammenhænge rejst med dette selskab, så vi var klar over, at vi ikke købte service og komfort, men ... vi havde dog ikke købt grotesk dårlig og arrogant service.

Vi ankom til check-in-skranken to minutter (siger og skriver to - ikke ti eller tolv) for sent og blev pure afvist. Der var stadig god tid til, at flyet skulle afgå. Transporten i Istanbul er kaotisk, og vi var ramt af flere uheldigheder; herunder at køretøjet til lufthavnen hentede os alt for sent i forhold til aftalen.

Ethvert andet sted ville de have udvist konduite og hjulpet os igennem. Men ikke her. Vi blev blot mødt af en arrogant kvinde, der knap gad tale med os. Det var en helt grotesk oplevelse. Check-in var LIGE lukket. Der var INGEN mennesker i kø. Der ville INGEN problemer være med at lukke os igennem.

Glemte vi at skrive, at det var juleaften? Den tilbragte vi så i Ataturk Lufthavn efter at have kørt med en taxi på tværs af Istanbul. Vi fløj hjem med Turkish Airlines, hvilket altid er en positiv oplevelse.

Aldrig, aldrig mere Pegasus. Det kan blive for ringe.

Tak, Derejsende
Anmeldt for 27. juni 2017

Brugte Pegasus Airlines på hjemrejsen fra Alanya til Aalborg efter en "forlænget" Charterferie.
Ingen problemer på rejsen.
Ingen ventetid. Afgang til tiden og fly fremme på destinationerne før annonceret ankomsttid.
Rimelig plads under rejsen

Tak, Finn_HS