Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Aldrig igen”
Anmeldelse af Pegasus Airlines


Anmeldt 30. juli 2017

Vi har i forskellige sammenhænge rejst med dette selskab, så vi var klar over, at vi ikke købte service og komfort, men ... vi havde dog ikke købt grotesk dårlig og arrogant service.

Vi ankom til check-in-skranken to minutter (siger og skriver to - ikke ti eller tolv) for sent og blev pure afvist. Der var stadig god tid til, at flyet skulle afgå. Transporten i Istanbul er kaotisk, og vi var ramt af flere uheldigheder; herunder at køretøjet til lufthavnen hentede os alt for sent i forhold til aftalen.

Ethvert andet sted ville de have udvist konduite og hjulpet os igennem. Men ikke her. Vi blev blot mødt af en arrogant kvinde, der knap gad tale med os. Det var en helt grotesk oplevelse. Check-in var LIGE lukket. Der var INGEN mennesker i kø. Der ville INGEN problemer være med at lukke os igennem.

Glemte vi at skrive, at det var juleaften? Den tilbragte vi så i Ataturk Lufthavn efter at have kørt med en taxi på tværs af Istanbul. Vi fløj hjem med Turkish Airlines, hvilket altid er en positiv oplevelse.

Aldrig, aldrig mere Pegasus. Det kan blive for ringe.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Derejsende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (2.034)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

4-8 af 2.034 anmeldelser

Anmeldt 27. juni 2017

Brugte Pegasus Airlines på hjemrejsen fra Alanya til Aalborg efter en "forlænget" Charterferie.
Ingen problemer på rejsen.
Ingen ventetid. Afgang til tiden og fly fremme på destinationerne før annonceret ankomsttid.
Rimelig plads under rejsen

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Finn_HS
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 18. marts 2017

Det ER billigt. Elendig service skal man købe noget ombord er det hunde dyrt. Man er stort set altid forsinket og for det meste er der meget dårlig benplads med mindre man betaler for at sidde ved nødudgang.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Bthoma01
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 5. marts 2017

En go tur .....flink personale . Lidt kedelig forplejning . En del støj i kabinen , men billig billet ....

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Vibeke C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 29. januar 2017

God plads til ben. 20Kg bagage incl i pris. Flyet kom fra København på grund af en rodet checkin . Venligt personale. Den tilkøbte mad var som flymad flest. Jeg ved at de tyrkiske passagerer er vanskelige, men at et fly er time forsinket, fordi de kommer bag i flykøen på grund af for meget palaver med håndbagage og fejl ii rejsepapirer bør ikke ske. De bør lære af Ryanair.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Stig P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.