“flyrejse”
Anmeldelse af Thomas Cook Airlines (UK)

Anmeldt for 29. oktober 2017

vi har lige fløjet med thomas Cook en behagelig rejse super søde kabine personale , hjelpsomme og dejligt moden piger og"drenge" ver ved havs service er vi fløj lørdag den 21/10/2017 og hjem den 28/10/20017 servicen var super begge veje

Tak, Sejer M

Anmeldt for 23. oktober 2017

Jeg valgte, at flyve med dem til SFO. Udemærket fly, dog utrolig sparet på premium klassen ifht at man har betalt ekstra... Dog sker alt dramaet, da jeg lander i SFO. Min kuffert dukker ikke op, og jeg få den ene dårlig service, efter den anden. 6 dage, før jeg får min kuffert, en sur chauffør som ringer op og bruger udtryk som "it is not my f*cking problem", en dame fra lufthavnen, som giver mig en kopi af min missing lugage, som er fuldstædig utydelig at læse!!!

- Ok flyvetur, men selve servicen når der opstår problemer var intet mindre et FULDSTÆNDIG ringe!!!

Tak, Amalie B
Anmeldt for 14. oktober 2017

Afslutningen på min dejlige ferie på Gran Canarie fik en brat dårlig afslutning, da jeg mødte stewardesse Gitte på denne afgang. jeg havde siddet og kigget i informations materialet, ang. Film /radio og høretelefoner, der stod, at man godt kunne bruge sine egne, jeg prøvede, at sætte mine i armlænet, og ud kom der den dejligste musik som jeg sad og rockede til, jeg var i det dejligste humør. Men så mødte jeg Gitte, hun havde desværre ikke den dag taget stewardessesmilet på, hun lænede sig ind over min kæreste og rev min ledning ud af armlænet, alt imens hun skældte ud og vrissede et eller andet om at hvis jeg ville deltage i festen/ underholdningen måtte jeg købe en adapter. Hun havde en meget uprofessionel opførelse.

1  Tak, ormstrup1960
Anmeldt for 11. oktober 2017

Udemærket langdistanceflyvning med fin service undervejs. Gode film til underholdning og selv maden var rimelig.

Tak, Skovgaard4000
Anmeldt for 20. september 2017

Mange børn med flyet, kunne være rart at børn var samlet og at der var et stille område til rejsende uden børn.Dygtig kabine personale.

Tak, mabrla