“Nedladende sur stewardesse”
Anmeldelse af Thomas Cook Airlines (UK)

Anmeldt 14. oktober 2017

Afslutningen på min dejlige ferie på Gran Canarie fik en brat dårlig afslutning, da jeg mødte stewardesse Gitte på denne afgang. jeg havde siddet og kigget i informations materialet, ang. Film /radio og høretelefoner, der stod, at man godt kunne bruge sine egne, jeg prøvede, at sætte mine i armlænet, og ud kom der den dejligste musik som jeg sad og rockede til, jeg var i det dejligste humør. Men så mødte jeg Gitte, hun havde desværre ikke den dag taget stewardessesmilet på, hun lænede sig ind over min kæreste og rev min ledning ud af armlænet, alt imens hun skældte ud og vrissede et eller andet om at hvis jeg ville deltage i festen/ underholdningen måtte jeg købe en adapter. Hun havde en meget uprofessionel opførelse.

1  Tak, ormstrup1960
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. oktober 2017

Udemærket langdistanceflyvning med fin service undervejs. Gode film til underholdning og selv maden var rimelig.

Tak, Patrick S
Anmeldt 20. september 2017

Mange børn med flyet, kunne være rart at børn var samlet og at der var et stille område til rejsende uden børn.Dygtig kabine personale.

Tak, mabrla
Anmeldt 5. september 2017

Personalet meget serviceminded. Søde, smilende og medlevende. Til tiden. Bestemt tilfredsstillende flyrejse

Tak, Susanne M
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Thomas Cook er for mig noget der forgår når jeg rejser med den absolut bedste rejsearrangør i Danmark.
Flyet er ofte lidt små nusset og det er ikke usædvanligt at finde skrald fra tidligere passagerer i lommerne foran dig.
Sikkerheds instruktionen er forståelig og information om flyvningen er god.
Maden ombord er langt under den standard man får hos andre selskaber og jeg køber den ikke længere selv. Min kone bevarer optimismen men skuffes oftest.
Personalet er oftest hjælpsomme og imødekommende.
Underholdningen på denne rute fra Tyrkiet til Danmark var ed deres Boing 737. Her er underholdningen omfattet af 1 forudbestemt film og diverse radio kanaler. Du skal have specielle høretelefoner eller adapter som der opkræves penge for. Selv bruger jeg nogle der er gratis udleveret med Turkish Airlines.
Taxfree er ofte lidt rodet med mange fejl og eftersendinger til din privatadresse.
Kiosken har et pænt udvalg til rimelig ok priser.
Nedstigning hos Thomas Cook forgår som en rovfugl der dykker. 10500m på lidt over 20 min. Av trommehinder.
Jeg flyver kun med Thomas Cook på charter. 3 timer og 40.minutter. Det går jo nok. Ville aldrig booke en billet hos dem på ruter medmindre de var de eneste udbydere.

Tak, HansenEjer